Hlavní navigace

Nova začne prodávat reklamu jen na diváckou skupinu D15+ jako Prima

25. 10. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
25. 10. 2011

Ne na diváky ve věku od 15 do 54, ale na veškeré dospělé publikum nad 15 let začne v příštím roce prodávat reklamu televize Nova. Na setkání s novináři k obchodní politice Novy pro příští rok to řekl ředitel prodeje reklamy Jan Ulrych. Nova si zároveň ponechá hlavní cílovou skupinu diváků od 15 do 54 let pro své programování.

K TÉMATU: Prima zvýší v roce 2012 cenu reklamy. Reaguje na rostoucí sledovanost

Zavádíme D15+ i proto, abychom vyrovnali disproporce na trhu a netrestali se za to, že cílíme pouze na skupinu D15–54. Ne všechny agentury dokázaly klientům vysvětlit, v čem je výhoda cílové skupiny D15–54. Ta však zůstává naší programovou prioritou, prohlásil šéf obchodu CME pro Českou republiku a Slovensko Matej Ribanský. Na diváky starší 15 let prodává reklamu celý zbytek televizního trhu, především pak Prima coby největší konkurent Novy.

ČTĚTE TAKÉ: Nova, Prima i Barrandov mají prostor pro část reklamy z ČT 1 a ČT 24

Nova také od příštího roku zavede i možnost prodeje reklamního prostoru na všech svých volně dostupných programech najednou (dosud jej prodávala zvlášť pro Novu i Novu Cinema). Kampaň zakoupená na tzv. Nova Group GRP bude rozdělena mezi volně šířené stanice Novy v poměru 88:11:1 u hlavního programu Novy, Novy Cinema a nového programu, který televize plánuje spustit v příštím roce.

NAPSALI JSME: TV Barrandov v příštím roce zdraží reklamu

BRAND24

V průběhu příštího roku počítáme se zavedením třetího kanálu, který bude také měřený peoplemetry. V momentě, kdy jej budeme mít, jej zapojíme do skupiny Nova Group, prohlásil nový obchodní ředitel Novy Jan Vlček. Jakmile bude nový kanál nastartován, dostatečně brzy o tom dáme vědět našim klientům, aby se na to mohli připravit, dodal. Podle ředitele PR Novy Vladimíra Mužíka zatím není možné říci, kdy nový program Novy, pro nějž už televize má licenci, odstartuje. Momentálně se stanovují rozpočty pro příští rok, vysvětlil.

Nova také opustí model tří sezón prodeje reklamy (low, medium a hight season) a začne nabízet sezónní ceníky pro každý kalendářní měsíc zvlášť. Ceník reklamních časů pro příští rok Nova zveřejní na svém webu dnes v 17 hodin, dodal šéf prodeje reklamy Ulrych.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).