... to bychom z nich totiž viděli, jak se Nova (už léta) propadá. Nemluvě o "kvalitě" dvou posledních stanic. Jednak obsah (téměř samé několikeré reprízy, minimum novinek a nové vlastní tvorby). Nemluvě o Smíchovu, který nemá 24 hodinový vysílací provoz (nepočítáme li propagační smyčku mezi 00:00- 10:30). Jak se na Digizone říkalo: Bude zásadní, která ze skupin spustí kanál dříve, strhne na sebe pozornost. Nyní to jako divák vidím tak, že Nova na sebe strhla pozornost Smíchovem, ale ta do 10.1, kdy má startovat Prima ZOOM, pravděpodobně odezní a bude to nakonec pravděpodobně právě Prima, která na sebe tu pozornost strhne.
Ač Smíchov začal dříve než ZOOM a Prima byla na vánoce slabá (i když mi se zdálo, že Nova byla slabá podobně), i přesto se Smíchovu asi moc nevedlo - opět škoda, že nemáme data.
Spoustu lidí ani neví, že nějaký Smíchov existuje. Oni spustili stanici bez propagace, jakože vánoční překvapení. Stanice se musí propagovat. Zoom bude před Smíchovem ve sledovanosti v horizontu týdnů, než se etabluje. Do měsíce bude nad Fandou, do dvou měsíců nad Love, do půl roku na číslech jako nejsilnější televize z malých: Cool, Cinema, Barrandov, ČT2, ČT4. Lidi mají dokumenty rádi a navíc to bude všechno zabalené v krásné grafice. Tehle krok se Primě povedl, o tom nelze spekulovat.
Jsme nejlepší, hurá! Jenže o diváka zde vůbec nejde, je to jen čistý byznys, nic víc. Jinak ohledně výdajů za reklamní čas Novy - zde je citace z diskuze čerstvého článku na idnes.cz: "Nova nebude teď nic vysílat. Poté, co se zcvoknul jejich nový šéf a nařídil zrušit ze dne na den všechny provize pro reklamky a nehorázně zdražil i přes jejich pokles oproti konkurentům, jim obsazenost jejich reklamních časů padla asi na 10 % (všechno teď směruje na Primu). Takže v tomto čtvrtletí si bude Nova připisovat čistou ztrátu a nemá žádný smysl teď dávat cokoliv lepšího, protože stejně by tam neměli žádného inzerenta."
hele, Nováku, já chci od tebe vyjádření k něčemu jinému a ne číst tyhle bláboly... zajímá mě jak vysvětlíš, že Prima group se opět propadla za ČT group na třetí místo a ztrácí výrazných 6%, ještě před pár dny jsi tvrdil, jak Prima stoupá a že rozhodně není ta třetí, teď všichni víme, že je a je jedno jestli se bavíme o 15+, 15-54 nebo 4+, Prima je prostě opět ta třetí s výrazným odstupem od konkurence... takže co ty na to?
Ano, vánoční neinzerentní týden, kdy je Prima každoročně slabá, Primu srazí na kolena. Pánové, prosím vás. Prima to ten týden až dva na pozici trojky přežije, stejně jako Nova přežila léto, kdy byla trojkou. Jaro a podzim jsou rozhodující. Barrandov se bohužel ze dna nevyhrabe ani s nových schématem. Je to jasné - Nova, Prima, ČT, Barrandov, takto jsou dané pozice a pokud nepřijde STABILNÍ změna situace, vyvolaná nějakým hitem určité stanice, tak se nic nezmění.
Tak zcela bez propagace to nebylo udělali antré ve vlastních (podle peoplemetrů nejsledovanějších) zprávách. Navíc myslím, že opakovaně. Kromě toho, když si vezmu, jak se na Železného v Nově po jeho pádu nadávalo a jej kritizovalo (asi ve jménu hesla z Krylovových bajek: "Pitomci zbabělí a podlí se k tobě málem modlí, dokud jsi u moci. Jakmile se kolo dějin otočí, troufnou si plivnout ti do očí i největší pitomci."), tak bych řekl, s ohledem na schéma, že by mu měli poděkovat, protože dnes by neměli na Smíchov co dát nebo by obsah museli pořídit nebo vytvořit.
Ale abych nekřivdil, Smíchov má i malou výhodu - k reprízovému kolečku Nova - Nova Cinema přibyla kolečka Nova Cinema - Fanda - Smíchov.
Nic to však nemění na tom, že jsme jako diváci (nebo alespoň já) čekali víc. Jak od Fandy, tak od Smíchova.
Stačí že reklamy na Smíchov dává Nova několikrát za den, před startem i v Televizních novinách, nebo na kanálech Novy. Poslední dobou i na internetu, pokud tohle není dostatečná propagace, tak jsem zvědavý jak Prima bude propagovat Zoom.
S tím měsícem tě beru za slovo, jen pak abych měl na koho reagovat, nicky měníš jak ponožky. Já si přesto myslím, že Zoom bude zhruba na číslech Fandy a Love, zase tak si nemyslím, že by lid žral dokumenty.