Sledovanost Novy Cinemy závisí na atraktivitě odvysílaných filmů během primetimu. V říjnu a listopadu tam Nováci vysílali poměrně zajímavé tituly a tak sledovanost vyskočila prudce nahoru.
Je ale potěšitelné že sledovanost ČT24, ČT4, Barrandova, Cinemy a Coolu trvale narůstá a diváci zjišťují že je více kanálů než jen 4 v pozemním analogu.
A tento měsíc mě překvapila ještě jedna věc. Na TV Barrandov se objevují reklamy na Ariel a další výrobky firmy Procter&Gamble. Přitom Procter&Gamble doposud inzeroval exkluzivně pouze na Nově :-)
Aby bylo pravda, to co tvrdíte, musel by to být nějaký dlouhodobější trend. Tohle vypadá, v případě Novy Cinema, jen na nějaký neobvyklý výkyv, jaké se sem tam za rok objeví u každé stanice. Navíc, by se dalo polemizovat o tom, že tenhle pokles byl vyvážen vzrůstem u nových tv stanic, kam Nova Cinema vlastně taky patří. Oproti minulému týdnu totiž vzrostla sledovanost spíše těm starým, tj. ČT 1, 2 a Primě, kdežto těm novým klesla, a to i včetně Barrandova, i když ne tak výrazně, jako Nově Cinema.