Hlavní navigace

Někdejší šéf PR a komunikace Primy Jiří Haramul povede marketing Českého rozhlasu

5. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na pozici vedoucí PR a komunikace Primy působil Jiří Haramul od 10. listopadu 2013 do letošního května. Haramul má mimo jiné zkušenosti z Newton Media nebo MediaPro Pictures.

Vedoucím marketingu Českého rozhlasu se od pondělí 15. září stane Jiří Haramul, donedávna vedoucí PR a komunikace mediální skupiny Prima. O novince informovala vedoucí oddělení komunikace veřejnoprávního média Kateřina Moravcová. Současný šéf marketingu Jiří Jeřábek nastupuje na pozici marketingového manažera, ve které bude pokrývat oblast strategických projektů a marketingové analytiky. Devětatřicetiletý Haramul v roce 2007 absolvoval Právnickou fakultu na Západočeské Univerzitě, obor obchodní a autorské právo.

BRAND24

Z ARCHIVU: Primu opouští vedoucí PR a komunikace Jiří Haramul

Na pozici vedoucí PR a komunikace Primy působil Jiří Haramul od 10. listopadu 2013 do letošního května. Haramul má mimo jiné zkušenosti z Newton Media nebo MediaPro Pictures. Před příchodem do Primy měl na starosti marketing pražské televize Metropol – dnes již také neexistující stanice. Haramul začínal svojí pracovní kariéru v roce 1993 jako burzovní makléř. Od roku 2007 se věnuje téměř výhradně marketingu a PR. Český rozhlas nezapomněl připomenout ani jeho osobní zájmy – motocykly, golf a dobré jídlo a pití.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).