Více

Nad milionem pouze Televizní noviny a Ulice, za Primu bodoval jen Přístav

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova nasadila do prime time Šifru mistra Leonarda, což ocenilo 607 tisíc diváků.

Tradičním vítězem pátečního klání se staly bezkonkurenčně nejsledovanější Televizní noviny na Nově, které včera vidělo 1,386 milionu diváků starších patnácti let a 557 tisíc z nich bylo zároveň mladších 54 let. Druhá příčka patří nekonečnému podvečernímu seriálu Ulice, který zaujal 1,092 milionu zástupců obecné cílové skupiny a 468 tisíc té mladší.

ČTVRTEČNÍ DATA: Nova bojuje sama se sebou: Ulice přešla přes Ordinaci, Prásk! přes Ohnivý kuře

Tím také končí výčet pořadů, kterým se včera povedlo překonat psychologickou hranici jednoho milionu diváků. Třetím Sportovním novinám chybělo na Nově nějakých třicet tisíc diváků, když si je včera nenechalo ujít 967 tisíc diváků starších patnácti let. Čtvrtou Všechnopárty s Karlem Šípem včera na ČT1 vidělo 840 tisíc diváků, z nichž 225 tisíc spadalo do mladší cílové skupiny.

Pátá skončila pohádka Královský slib, u které na ČT1 usínalo 745 tisíc diváků starších patnácti let a 306 tisíc z nich pak bylo zároveň mladších než 54 let. Šestou příčku obsadily Události na ČT1, které si nenechalo ujít 631 tisíc diváků starších patnácti let, ze kterých celých 171 tisíc bylo zároveň mladších 54 let.

MINULÝ TÝDEN: Klasika vítězí, S čerty nejsou žerty poráží Kouzla králů rozdílem třídy

stul

Sedmé místo patří Šifře mistra Leonarda, kterou do prime time nasadila Nova a ulovila tak 607 tisíc diváků. Události za okamžik a počasí na ČT1 oslovily 558 tisíc diváků a 13. komnata zaujala 549 tisíc diváků. Jenom o tisíc diváků méně pak vidělo Přístav na Primě, který se tak stal jediným zástupcem TV Prima ve včerejší TOP 10.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15–54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov. 

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+