Hlavní navigace

Monetizace OTT: téma další konference Innovation Day, jež proběhne 4. listopadu

16. 10. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Jaké obchodní modely jsou nejúčinnější pro aplikace na mobilních zařízeních? O zkušenostech se zpoplatněním OTT budou přednášet odborníci z Česka i ze zahraničí.

Televize a internet to spolu zkoušejí už dlouho, nikdy však nebyla k jejich symbióze tak příznivá situace jako dnes. Technologie dozrály jak na straně vysílacích a přenosových systémů, tak pokud jde o koncová zařízení. Tablety a chytré mobily začínají být běžnější než osobní počítače, což je velký impuls pro oblast OTT (Over -the-top). Jak ji však využít chytře, zaujmout diváka, přinést neodolatelné aplikace, vytvořit stabilní obchodní modely? Na tyto otázky se bude snažit odpovědět další z pravidelných konferencí Innovaion Day – Monetizace OTT, která proběhne v úterý 4. listopadu 2014 v pražském City.

Moderátor Petr Koubský postupně představí řadu odborníků z tuzemska i ze zahraničí. Úvodní vhled do problematiky OTT zajistí zakladatel CTO innovation Consulting Benjamin Schwarz, modely úspěšného pronikání do OTT služeb pro tradiční vysílatele představí Ben Gidley, ředitel pro multiscreenové služby společnosti Irdeto. Benjamin Schwarz poté naváže na svůj úvod další praktickou prezentací technických řešení OTT. Zkušenosti se zaváděním OTT v zahraničních médiím shrne Patrick Tilieux z představenstva Českých Radiokomunikací, jež jsou zároveň generálním partnerem konference a v jejichž konferenčních prostorách se bude akce konat.

BRAND24

Technologické aspekty OTT v České republice a zkušenosti se zaváděním HbbTV na tuzemském trhu popíše generální ředitel Českých Radiokomunikací Martin Gebauer. Konkrétní případ, jak se s HbbTV „poprala“ česká hudební televize Óčko, představí její technický ředitel Lukáš Hnilička. Komerční ředitel Adexpress.com Tomáš Búřil shrne možnosti online kontextové reklamy v OTT a závěr konference bude patřit panelové diskusi, v níž vystoupí moderátor akce Petr Koubský, ředitelka společnosti Axocom Erika Luzsicza a ředitel pro regulace a strategie Českých Radiokomunikací Marcel Procházka.

Innovation Day na téma Monetizace OTT organizuje sdružení Tuesday Business Network, jež spadá pod společnost Internet Info, vydavatele serveru DigiZone.cz. Generálním partnerem akce jsou České Radiokomunikace, mediálními partnery servery Lupa.cz a DigiZone.cz. Záštitu nad konferencí převzalo ministerstvo průmyslu a obchodu. Podrobnosti o programu a přednášejících naleznete zde, v případě zájmu se můžete rovnou zaregistrovat mezi účastníky.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).