Více

Názory k článku
Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

zdesel aura:10
8. 12. 2017 15:31 Nový

Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

A přesně tohle se chystá Skylink zavést i u nás,Lidé,dejme si na ně pozor a nenechme si to líbit!

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 16:48 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Máš to nějak podloženo, že to chce zavést Skylink i u nás, anebo je to obyčejné plácnutí do vody?

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
8. 12. 2017 17:49 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Doufám že Glisník zůstane tam kde je :-D To jeho pochybné podnikání fakt jako nemusím ...

Škoda že neexistuje nějaká Česká státní národní platforma která by byla satelitním operátorem. Spoléhat se na cizince kapitalisty podfukáře fakt nebyl dobrý nápad. Proto máme to, co máme ... v podstatě satelitní příjem je v rozkladu.

A to těm Belgičanům se nestydí pustit v SD rozlišení? :-DD Proč né už vše v HD? Mě asi obmejou ... :o))))

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 17:59 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

K čemu by bylo dobré, kdyby byl vlastníkem Čech? Např. O2 je ve vlastnictví Čecha, a že by se to nějak pozitivně projevilo, jsem tedy neregistroval.

Jinak proč by měl být satelitní příjem v rozkladu? Funguje tady - a úspěšně - několik satelitních platforem. A že si pár kolenovrtů vysnilo, že by měl být příjem TV zadarmo a teď mají akorát protáhlé obličeje, že musí platit, to na úspěšnosti nic nemění :-)

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
9. 12. 2017 0:06 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Nemyslel jsem aby konkrétní Čech podnikatel toto provozoval ... Já myslel spíš nějaká skupina která by spadala pod stát. Nepatřilo by to nikomu z nich, ani část, ani vše jednomu. Když to má jeden podnikatel tak to jde akorát tak do kytek ... tak jako p.Glisník předvádí. Nejprve se požere konkurence - CS-link, zruší se karta za jednorázovou cenu, pak se uteče kamsi do zahraničí kde se zvedne SP, a podvádí se daněmi že ... protože v ČR by jaksi musel solit víc.

Prostě všechno tohleto je k ničemu a jen to vede ke konci Českého satelitního vysílání.

Jinak platit za stojící vlastněný televizor se ti líbí? Ten stojící vypnutý televizor by měl být minimálně zadarmo ... A nějaké základní programy v Pozemním vysílání rovněž.

Takže na pindy o Kolenovrtech laskavě zapomeň.

Jinak si nejsem jist zda O2 by měla být česká společnost ... není!

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 9:29 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Stát by měl být ten poslední, kdo bude financovat provoz nějakých komerčních TV. Je to privátní podnikání, stejně jako např. mobilní telefonie, kterou taky neplatí stát, ale platí si to každý, kdo službu využívá. A totéž u TV - kdo chce čumět, ať platí. A kdo platit nechce, může koukat z okna.
Základní programy jsou ČT, které v pozemním vysílání zůstanou FTA i nadále. K tomu Šlágr, Noe apod., což musí kolenovrtům stačit.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 10:23 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Ono se to pěkně srovnává, ale nedovedu si představit mobilní telefonii, kde by před spojením musel volající a možná i volaný, poslouchat 7 minut dlouhý reklamní blok a potom by měl hovor "jakoby" zdarma. TV divák si ale nemůže vybrat variantu, že se reklam u komerční stanice úplně zbaví, i kdyby nebyl kolenovrt a připlatil si.
To jen když už jsme u toho srovnávání nesrovnatelného a používání narážek.

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 14:52 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Tvoje představy jsou zjevně nedokonalé, protože si např. neumíš představit, že koupíš v trafice noviny, tj. zaplatíš za ně, a po jejich otevření se na tebe sype reklama z každé stránky.
Mimochodem - za HD neplatíš nějaké TV stanici, ale platíš svému operátorovi, který ti doručuje signál až pod nos. A jak to má TV stanice s daným operátorem smluvně dohodnuto, to už diváka nemusí zajímat.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 16:10 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

JéžišMariá, teď do toho zatahovat ještě noviny. Zato tvoje představivost je nebetyčná, jen abys obhájil systém s placeným DVB-T2 s SD v Belgii. Jak to tam dopadne, to je mi opravdu fuk. Jak to dopadne u nás, na to si stačí počkat a zbytečně si nehrát na Sibylu.

Kde nakonec skončí poplatky za sledování placené stanice opravdu není důležité, ale divák má takovou platbu automaticky spojenou ze sledováním této stanice a na operátora se kupodivu nezlobí, i když mu platí.

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 17:05 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Ano, zatahovat do toho noviny. Abys konečně procitl a zjistil, že je spousta věcí, za které platíš a zároveň je v nich reklama. A ne pořád blekotal cosi o tom, jak má T2 být neplacené a další nesmysly, kterým už věříš leda ty, Tonda, pár kolenovrtů a možná jeden zaměstnanec ČRa, jenž má přímo v popisu práce věřit takovým kravinám :D

Co máš nebo nemáš s čím spojené ty sám je tvoje věc. Za TV Nova, TV Prima a další TV nikdo nic neplatí (možná za HBO GO ano, jestli jde objednat přímo u HBO). Platba jde operátorům a co s ní oni udělají, to nikdo neví a jak jsem už psal, nikomu do toho ani nic není.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 18:14 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

A proč jen noviny? Já žádné nekupuji a tak ani nevím, kolik je v nich reklam a kolik proto stojí? Kdybys nebyl hulvát a stále každého oponenta nečastoval nevhodným označováním, to bys své argumenty neměl dostatečně silné? T2 nepřišlo jen proto, aby byla digitální distribuce TV zpoplatněna. Byla nám vnucena proto, že část TV pásma bude odkrojena pro jiné služby a toto omezení bude nahrazeno kapacitnějším DVB-T2. Tudíž s levnější distribucí. Sice chápu, že komerční služby se snaží zvýšit své zisky, ale neměly by to dosahovat prostředky, které se blíží vydírání. A ty nutíš diváky, aby jako tupé ovce přijali a financovali reklamní stanice typu Nova, Prima,..... Nesnaž se ale vyvolávat dojem, že komerční TV nic za své sledování nechtějí, když se zdráhají vstoupit do DVB-T2, kde je šíření levnější, ale to by nové poplatky moc neospravedlnilo. Je mi také záhadou, proč píšeš o zpoplatněném DVB-T2 a vůbec už neargumentuješ zkvalitněním vysílání, které by měly zajistit HD verze? Proč ten posun ze zpoplatnění HD na pouhé SD, snad inspirovaný z Belgie?

Co mne ale opravdu udivuje, že ty, který všechno ví a nejlépe, najednou připouští, že neví co s platbou dělají operátoři. To mne přímo šokuje. Nebo je to jen tvé mlžení, abys nemusel přiznat barvu? Pokud se domníváš, že do hospodaření operátorů nikomu nic není, proč je tobě vlastní, že mluvíš do financování TV divákům a vnucuješ jim své názory?

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 19:03 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Nikoho nezajímá, co ty kupuješ nebo ne. Fakt nechápu, proč se pořád snažíš být středobodem vesmíru :D

Pokud jde o mě, tak já opravdu nikoho nenutím, aby nějakou službu využíval a je mně úplně jedno, jestli si někdo jiný za TV platí nebo kouká na SD mazanice. To jenom kolenovrti neustále prskají všude okolo, jak jim chce někdo jejich "hračku" zpoplatnit a nejsou ochotni ani na okamžik připustit, že je věcí každé TV stanice, jaký obchodní model zvolí. A právě kolenovrti neustále vytváří dojem, že se snad zboří svět, když se za komerční TV začne platit. Tak se už koukej probrat a uvědom si, kdo je tady netolerantní a někomu něco vnucuje. Já to nejsem a pouze popisuji realitu na TV trhu.

Co se týká Belgie, tak to lze sledovat pouze pro zajímavost, ve zdejších končinách nabízí Skylink plnohodnotné HD a nic se na tom měnit nebude. Takže jakákoliv debata na toto téma nemá význam.

Hospodaření privátních subjektů je tvoje zbytečná starost, on se také třeba Skylink nezajímá o to, jak ty naložíš se svým důchodem.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 21:57 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Nemáš zase samozřejmě pravdu. Skylink velmi stojí o část mého důchodu. Proto mne několikrát upozornil na brzký konec mého dvouletého předplatného, několikrát vyzval k uhrazení SERPO na další období a poté dal možnost pokračovat ve využívání jeho služeb. Což sice chápu, ale odporuje to tvému tvrzení, že Skylink se nezajímá o to, jak naložím se svým důchodem. Tak se raději nemontuj do toho, jak se Skylink chová ke svým současným, bývalým, či budoucím zákazníkům, nemáš k tomu žádné oprávnění. Pochybuji, že tě Skylink informoval o tom, zda i v Česku neuvažuje o uplatnění "belgického" modelu v DVB-T2, když už o tuto platformu nedávno projevil zájem. Ostatně, ani domácí komerční stanice tě nepověřily tím, abys tady šířil a podporoval jejich obchodní politiku, ve které se samozřejmě nevyznáš. Ani nemusí při komunikaci s veřejností užívat tvoje oblíbené výrazy "středobod vesmíru", "SD mazanice", "kolenovrti", "koukej se probrat", "zbytečná starost" a pod..

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 22:10 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Opět jsi poněkud domýšlivý, protože Skylink prostě posílá nabídky všem zákazníkům, což je u operátorů naprosto běžná praxe, přičemž vůbec neřeší, jestli máš peníze z důchodu nebo sis je třeba vysomroval někde na Václaváku. A klidně tu nabídku můžeš hodit do koše a nijak nereagovat. Ostatně ty sám jsi byl první, kdo za Skylinkem přilezl a chtěl využívat jeho služby. Nebyl to Skylink, jenž by k tobě domů lezl s kartou a smlouvou o své vůli.
O tom, o čem mě Skylink nebo komerční stanice informují, je ti velké houby a nemáš o tom navíc ani potuchy, takže o tom nepindej a jestli chceš pochybovat, tak klidně můžeš, ale na věci to nic nezmění.
A k uvádění obchodní strategie komerčních stanic samozřejmě nikdo pověření nepotřebuje, ostatně ho ani nikdo nemá. Psát si může každý co je libo, stejně jako ty píšeš totální pitomosti a taky tě tím nejspíš nikdo nepověřil. A jestli ano, tak je to o to horší...

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 22:21 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Nic jiného jsem ani od tebe nečekal, furt jako kolovrátek s primitivní falešnou písničkou.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
9. 12. 2017 22:30 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Adolf je dnes nějakej pěkně rozjetej ... :o)))) Čert ví co ho dnes zase píchlo do řiti.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
10. 12. 2017 1:36 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Tak smyčcem bych řádně přitlačil a nejprve pěkně napnul žíně. :-DD U tebe bych silou vážně nešetřil.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 23:11 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

"O tom, o čem mě Skylink nebo komerční stanice informují, je ti velké houby a nemáš o tom navíc ani potuchy, takže o tom nepindej a jestli chceš pochybovat, tak klidně můžeš, ale na věci to nic nezmění."

Pokud se k nějakým informacím od Skylinku dostaneš, jak se často chlubíš, ještě tě nikdo nepověřil, abys je tím svým hulvátským stylem zkresleně šířil na veřejném webu. To je jisté.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
10. 12. 2017 1:39 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

U ČT karty naštěstí nikdo s ničím neotravuje, nic nechodí, ani lákadla na plný SkyLink. Stejně by měli u mě smůlu.

Dan Rozsíval aura:45
10. 12. 2017 8:36 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Ony totiž ty lákadla, jak jsi je nazval Štěpáne, už pomalu přestávají zabírat. Nevím jak jinde ale v mém okolí mělo balíček Smart nebo Multi ještě nedávno vcelku dost lidí. A postupně je ruší. Dneska už bych ty zbývající spočítal na prstech jedné ruky, ti ostatní přešli buď na DVB-T anebo na základ.
A když se jich zeptám proč, tak je zajímavé že ta odpověď je v podstatě pokaždé stejná, říkají že ty pořady na placených programech jsou stále dokola, stále stejné, že už to všechno viděli dvacetkrát atd. atd. a tudíž je to pouze vyhazování peněz.

Jan Novák aura:75
9. 12. 2017 18:34 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

To je zase pitomost, že za Novu, Primu atd. nikdo neplatí. To taky můžu říct, že za chleba platím v Albertu a kolik z toho má pekárna mě nezajímá a nic mi do toho není :-)

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 19:07 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

A je to tak. Když bude v chlebu myš, tak ho taky nepůjdeš reklamovat do pekárny (se kterou nejsi v žádném smluvním vztahu), ale právě do toho Albertu, kde jsi uzavřel kupní smlouvu. U TV je to naprosto totéž, žádná Nova, Prima, Barrandov a další tě z pohledu platby nemusí zajímat, jim nic neplatíš. A jestli jim platí nějaký operátor, tak je to jen a pouze věcí těchto subjektů a tvoje zbytečná starost, Tondo :-)

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 22:14 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Kdo je výrobce je jedna věc - a s kým jsi ve smluvním vztahu, kdo ti poskytuje nějaké plnění a komu za něho platíš je věc druhá. U chleba jako u TV. Pro výrobce nejsi partnerem, pro obchodníka ano. Pro komerční TV nejsi partnerem, pro operátory ano. To je zcela jednoduché pochopit.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
9. 12. 2017 22:32 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Výrobek půjde přes prodejce na reklamaci okamžitě k výrobci ...

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 22:36 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Nebo taky do koše nebo někam úplně jinam. Ale to už jde mimo zorné pole zákazníka.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
10. 12. 2017 1:33 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Tzv. "Na odpis" :-) Já to znám z Kaufláče, mám tam odkrouceno brigádně požehnaně hodin.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
9. 12. 2017 17:21 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Stát by byl jen satelitním operátorem, zprostředkovatelem vysílání ČT i soukromých - ti kteří by se s ním taktéž domluvili ... Čemu furt nerozumíš?

p.Glisník taky přeci nic nevysílá svého :-D Možná si to pleteš s Pařízkem a muxem4.

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 19:12 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Proč by měl být stát nějakým zprostředkovatelem proboha? Satelitní operátoři si docela dobře poradí i bez státu a funguje to jak má. Nehledě na to, že poskytují svoje služby na území více států, takže to co píšeš je pitomost non plus ultra a nikdy by to nemohlo fungovat.

A svého nevysílá nikdo nic, ani Glisník, ani Pařízek a ani Procházka a další. A není k tomu ani důvod, operátoři vesměs šíří převzaté programy. Výjimkou je Kellner s nějakým sportem a to je čistě jeho věc.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
9. 12. 2017 22:27 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Proč? No právě proto aby bylo něco stálého, jistého, na co se dá spolehnout ... Na soukromé satelit'áky teda vůbec né!

Jakto že nic svého nevysílá Pařízek? :-D Relax a Rebel je co? A to rádio 2x Čas? To nejsou jeho věci?

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 22:42 Nový

Re: Skylink nabízí v Belgii placený....

celé vlákno

Tak spolehnout se dá na cokoliv, jenom ne na stát. Stát jako takový je totiž zdaleka nejhorším podnikatelem vůbec.

Ty programy vysílán tuším Fajn Rock Media, s.r.o., přičemž kdo za firmu jedná nebo ji vlastní, nemá vliv na to, že je to stále firma a ne soukromá osoba.

Jiří Bajjer aura:10
doors Login: doors
8. 12. 2017 16:19 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

Neuvěřitekné že za sd vysílání je ochoren někdo platit tv obrazovky jsou stále větší Rozlišení 4k lidi s s takovovou obrazovkou potřebujou min full h d a né sd a nabíka stanic taky nic moc a za tyhle peníze ani náhodou

Rogue 11 aura:10
rogue11 Login: rogue11
8. 12. 2017 16:52 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

A freenet v Německu nabízí v dvb-t2 víc než 40 kanálů ve full hd za 5,75 éček. V M7 asi spadli na hlavu...

Jan Novák aura:75
8. 12. 2017 18:05 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Freeview v Británii nabízí základní stanice, tedy i velké komerčky zdarma. To jen tady, kde máme proti západu 1/3 příjmy, někteří jásají nad zpoplatněním každého prdu.

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 18:27 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Freeview může něco poskytovat "zdarma" jenom proto, že je to podnik spoluvlastněný BBC, na kterou koncesionář v UK pravidelně přispívá. Takže opět jakési pomatené lži o tom, jak je cosi zdarma. Není a nikdy nebude, svět je jenom o penězích a ne o jakýchsi komunistických snech, ve kterých nejsou peníze a všichni se mají dobře.

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
8. 12. 2017 19:05 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Haha to takhle akcionáři Freeview společnosti Arqiva, ITV plc, Four Television Corporation a Sky plc příjdou za dalším akcionářem BBC a povídají, budeme provozovat vysílání a BBC to všechno zatáhne :-) Tak pohádka o Třech oříšcích pro Popelku zní mnohem realističtěji :-D

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 19:12 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Bohužel na tzv. veřejnoprávní média je vždycky přisáto parazitů dost a dost. A nejenom v UK, ale i zde, netřeba jmenovat.

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 19:25 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

No jistě, akcionáři veřejnoprávního média. Ty už nevíš, jak bys ty svoje komančský kydy o "zadarmo" obhájil, když svět je celý jenom o penězích a tak to i zůstane :D

Jan Novák aura:75
8. 12. 2017 19:41 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Akcionáři veřejnoprávního média. Ano, takovou pitomost můžete vymyslet asi jen vy a ještě to podsouvat jiným. A samozřejmě nezapomenete přidat opět nesmyslné kydy o komančích, soudruhu demagogu.
Akcionáři Freeview....

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 20:01 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Ta pitomost právě vzešla z tebe a já na ni jenom poukázal. Protože je celou dobu řeč o BBC a ty začneš mlet cosi o akcionářích. Trochu mysli, než něco plácneš, Tondo :D

Jan Novák aura:75
8. 12. 2017 21:25 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

A zase lež. První příspěvek, na který byla reakce, zní takto: "Haha to takhle akcionáři Freeview společnosti Arqiva, ITV plc, Four Television Corporation a Sky plc příjdou za dalším akcionářem BBC"
Takže hned od začátku je řeč o akcionářích Freeview. Nikoliv o BBC, jak se tu opět snažíte překroutit realitu...

Adolf Shitler aura:10
8. 12. 2017 22:00 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

První reakce byla moje, a to na tvůj obvyklý blábol, že je kdesi cosi zadarmo. Že tam potom kočičák začal mlet nějaké pitomosti o akcionářích - byť je naprosto jasné, že celá platforma by bez BBC, jenž je hlavním tahounem, neměla žádnou šanci na přežití - není můj problém.

Jan Novák aura:75
9. 12. 2017 0:00 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Ano, snažíte se své bláboly jako vždy zamaskovat "kreativním výkladem" napsaného :-)
BBC má v Británii největší sledovanost a také ve Freeview nabízí nejvíc programů, takže není divu, že má i zásadní podíl v platformě. Na rozdíl od nás tam ale komerčky nejsou padlé na hlavu a platformu nesabotují. Dobře vědí, že se jim vyplatí mít hlavní stanice ve volné nabídce, i americké stanice dělají to samé (typičtí komunisti :-) ). Peníze vybírají až za další programy, kterým hlavní kanál často dělá promo. Což byl kdysi i záměr Novy a lze to i zde najít. Ovšem pak ji dohnaly dluhy a navíc nesmyslně zvýšila počet klonů, které na sebe nevydělají.

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 9:35 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Tady máš ve volné nabídce taky spoustu stanic, takže neplácej kraviny. A stejně jako v USA nebo SRN nebo kdekoliv jinde, je spousta stanic za peníze. A jenom divák se může rozhodnout, čemu dá přednost. Kapišto, Toníku? :-)
Jinak opět díky za ekonomický rozbor TV Nova, je vidět, že jsi skutečně odborník na slovo vzatý, prostě takový Brouk Pytlík, který všechno zná, všude byl (i několikrát) a všemu rozumí :D

Jan Novák aura:75
9. 12. 2017 18:37 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Brouk Pytlík si tady především ty, Techniku. To ty tady rozumíš vždycky všemu a o všem říkáš, že je to jasné a jinak to být nemůže. Jinak nevím, kdes vzat toho Toníka. Asi se ti vybavil soudruh Zápotocký, když už máš pořád plnou hubu komančů :-)

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 19:15 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Toníku, už jsi zase v úzkých a hledáš ty svoje techniky nebo koho? Jinak já toho Tondu vzal od jiného uživatele, který tě takto oslovil v diskuzi. Zřejmě ti z toho hledání techniků začala vynechávat paměť, že si nepamatuješ, co bylo včera :D

Jan Novák aura:75
9. 12. 2017 20:25 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

Opravdu nemám důvod si pamatovat, kdo si vymyslí jakési podivné jméno. Ovšem vždycky se najde jeden a ten samý trotl, který se bl*biny následně chytí. A který stále popírá svou uživatelskou schizofrenii :-)

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 22:19 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení

celé vlákno

A že si dotyčný (pro osvěžení tvoji paměti to byl hned druhý příspěvek ve zdejším vlákně) vybral zrovna Tondu? Jestli náhodou ty nepopíráš svoji identitu, když se tady představuješ smyšleninou typu Jan Novák? Nejspíš ano, takže zrovna od tebe sedí to prskání na všechny strany o jakési schizofrenii :D

zdesel aura:10
9. 12. 2017 10:57 Nový

Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Když už tady mluvíte o satelitu,proč mohou mít Němci desítky i HD základních programů zdarma,a u nás to nejde?

ptakopysk aura:56
9. 12. 2017 11:07 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Protože je to bohatá země, do které napumpovala Amerika po válce miliardy dolarů a nám Rusové dodnes nezaplatili ani za Uran a už před revolucí tu areály podniků doslova chátraly.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
9. 12. 2017 11:56 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

V tohle vysvětlení bych až tak moc nevěřil. Já jsem sice v té době nebyl světovým účetním, abych do všeho viděl, ale miliardy se přelévaly sem tam a na stav dnešního TV vysílání u nás to pravděpodobně nemělo vliv.

Adolf Shitler aura:10
9. 12. 2017 14:54 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

O jakých "desítkách HD zadarmo" je řeč? Vyjma veřejnoprávních, které jsou relativně zadarmo i zde.

Rogue 11 aura:10
rogue11 Login: rogue11
9. 12. 2017 15:00 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

@zdesel: Základní = veřejnoprávní programy dostávají výraznou finanční injekci od koncesionářů neboli tzv. WG. Je povinný, za každou domácnost ve výši asi 18 Eur. Zdravotně postižení platí 5,99, to samé se platí za firemní auto. Lidé na dávkách jako Hartz IV mají možnost požádat o osvobození.
Proto je můžou mít na satu zdarma.

Jan Novák aura:75
9. 12. 2017 23:07 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Sat je levnější než pozemní šíření. Německo je o dost větší než ČR, takže tam ten poměr musí být pro Sat ještě příznivější. Když dokázala veřejnoprávní TV vysílat z poplatků v době analogu, tak není problém aby zvládla dneska DVB-T a k tomu DVB-S levou zadní. Což fakticky platí i pro komerčky, i jim náklady na šíření klesly. Přesto jim to stále nestačí...

Adolf Shitler aura:10
10. 12. 2017 9:52 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Ale Toníku, ty opravdu netušíš, že provoz TV stanic není jenom o nákladech na šíření? Doplň si vzdělání, než zase začneš rozumovat nad ekonomickou stránkou věci :-)

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
10. 12. 2017 11:39 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Samozřejmě, že výroba a nákup pořadů v HD je pro případnou distribuci v DVB-T2 dražší, než to samé už normálně vysílané přes satelit. Nebo se jedná o úplně nové pořady, speciálně určené pro kolenovrty s oblíbeným SD formátem?

Další náklady pro šíření v DVB-T2 představuje systém kouskování filmů a pořadů tak, aby se vešly mezi reklamní bloky. A to není jednoduché, ani levné.

Adolf Shitler aura:10
10. 12. 2017 12:26 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Přechod na HD je pro každou TV stanici velká finanční zátěž a stejně tak nákup (nebo výroba) pořadů v HD vychází dráž, než ekvivalent v SD. Takže celkem logicky se každá taková stanice snaží získat peníze kde se dá, vč. zpoplatnění svých HD verzí.
Nicméně - a to opakuji už poněkolikáté - nikdo diváka nenutí, aby za TV platil. I nadále tady zůstane relativně bezplatná ČT, bude taky spousta FTA stanic (Šlágr, Noe, TV8 atd.) a nepochybně jsou i jiné aktivity, jenž dokáží zábavu v podobě TV nahradit. Chutí na výběr je dost, takže z toho pořád nedělej vědu a nehledej problémy kde nejsou.

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
10. 12. 2017 13:21 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Ano, chápu, že výroba a nákup HD pořadů je možná dnes dražší, než v minulosti SD. Ale i přechod z analogu na digitál byl nákladný a jen ty nejmenší stanice to neustály. Také chápu, že se hledají cesty, jak z diváka vyždímat co nejvíce peněz, ale mělo by to být podle běžných pravidel nabídka/poptávka. Také mohu říkat, že nikdo nenutí komerční stanice vysílat v HD také pozemně, když už totéž nabízí v DVB-S a C, pokud nestojí o většinu/polovinu sledovanosti. A to není věda a problém můj, ale jejich.

Také máš pravdu, že existují jiné možnosti, než se bavit placeným pozemním příjmem TV. Je to ale ta reakce, kterou od diváků očekávají komerční stanice? Pochybuji, diváci jsou jejich chlebodárci. Žádná stanice veřejně netvrdí, když nebudete platit, nebudeme pro vás vysílat, my diváky nepotřebujeme. A o tom to je.....

Adolf Shitler aura:10
10. 12. 2017 16:13 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Opravdu nevím co pořád řešíš, protože jestli nějaká komerční TV bude vysílat volně nebo kódovaně, v HD nebo SD, V T2 nebo S2 nebo někde jinde, to vše je čistě její věc.

A tvrzení o tom, že kdosi nepotřebuje diváky, je pouhá demagogie - svéprávný divák si vybírá TV stanici podle obsahu a ne podle toho, jestli je zadarmo nebo za peníze. A pitomec, který čumí na něco jenom proto, že za to nemusí platit, asi nebude pro nikoho moc atraktivní (leda pro psychiatra).

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
10. 12. 2017 18:19 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Já nic neřeším, jen oponuji tvé představě, že to bude právě tak, jak prorokuješ. Já to také neřeším proto, že už mám vše vyřešeno. Také samozřejmě nechávám na rozhodnutí komerčních stanic jak a za co budou vysílat. Na rozdíl od tebe, který tady straší s přirozeností pouze pay TV.

Sám říkáš, že nejdůležitější pro diváka je obsah, ne rozlišení obrazu. Pokud se bude obsah sestávat z mixu reklamních bloků a útržků filmů a dalších pořadů, tak za takovou stanici divák nebude ochoten platit, i kdyby to bylo v UHD. Ale i ve free stanicích se odvíjí jejich úspěch od sledovanosti a zisku z prezentovaných reklam, čili každý "pitomec" jak nazýváš část diváků, je jim dobrý a atraktivní.

Adolf Shitler aura:10
10. 12. 2017 19:07 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Proboha pochop jednu zásadní věc - to není moje rozhodnutí, není to ani moje vize a nemusím nic prorokovat. Je to rozhodnutí samotných TV stanic, které se už uplatňuje u satelitních a kabelových operátorů. Neboli je to realita doby, kterou buď divák přijme, bude platit a bude se dívat, anebo nepřijme, platit nebude a taky se nebude dívat (resp. se může dívat na programy, co zůstanou FTA i nadále).

Za to, co popisuješ, už platí divák jak na satelitu, tak v kabelu. A tento divák není nikterak odlišný od diváka "pozemního", mnohdy se dokonce jedná o tu a samou osobu. A nic na tom nezměníš ani ty a ani notoričtí pisálkové o tom, jak má bezplatný příjem tradici, jak jsou na něho lidé zvyklí a další proklamace, jenž se hodí tak někam do klubu zhrzených pozemních operátorů. Divák Novy, Primy, Barrandova a dalších skvostů prostě zaplatí, protože bez svých oblíbených stanic nemůže být. A toto Nova, Prima, Barrandov a další moc dobře vědí, proto také mohou s placeným obchodním modelem vyrukovat bez rizika, že ho divák nepřijme. A znovu opakuji, není to moje stanovisko, pouze opakuji to, co samotné TV stanice dávno deklarovaly.

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
11. 12. 2017 0:23 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Nevotravuj tady zase těma kecama o nutnosti zpoplatnit DVB-T2, už jseš tím akorát trapnej. Placené televize už dávno nemusí vysílat v DVB-T, tak nevím co je za problém. Nova, Prima, může přeci v pozemáku s vysíláním skončit ... já v tom vážně nevidím žádný problém!

Adolf Shitler aura:10
11. 12. 2017 18:27 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Ty se radši starej o svoji zpoplatněnou filharmonii a ne o TV vysílání. U něho je to věc samotných TV stanic, jak se rozhodnou, a zcela jistě k tomu nepotřebují vyjádření nějakých pseudoumělců, kteří sami nevrznou zadarmo ani tón, ale nejraději by všechno zadarmo dostávali. Až budeš ty hrát pro radost ostatním a nic za to nebudeš chtít, pak mudruj, aby ti někdo dával zadarmo TV :-)

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
11. 12. 2017 21:43 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Ale ale ... copak zase? :-D

Ty nevrzneš ani zadarmo ani za peníz, to chápu ... :o)))

Jinak nemáš pravdu, hrajeme vícekrát do roka zdarma, ovšem jen ty to nevíš - to je ale tvůj problém.

O tebe nevím co PSEUDO říct ... :-D Nebere tě tu vážně už opravdu nikdo.

Adolf Shitler aura:10
11. 12. 2017 21:49 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Zadarmo nehraješ, protože máš - mimo jiné - i fixní plat, takže kdyby ses celý měsíc třeba drápal v nose, tak peníze dostaneš stejně. Pro neznalé jenom podotýkám, že z veřejných rozpočtů, proto o tom píši (kdyby tě platil nějaký privátní subjekt, tak nenapíši ani slovo).

A vážně nikdo nebere spíš tebe, protože neustále papouškuješ, jak ti stačí ČT a jak jsou komerční stanice odpad - a na druhé straně furt prskáš, že se má za komerční HD platit, byť se tě to vlastně vůbec netýká. Takže si ujasni, jak to vlastně je a pak dej vědět :-)

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
11. 12. 2017 22:53 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Dám vědět, klidně hned :-) Budu na příjmu POUZE FTA programů ... Mé vyjádření už přeci dávno znáš. Když se bude vysílat FTA třeba HBO, tak budu HBO chytat a dívat se na něj.

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
11. 12. 2017 7:10 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Abychom byli přesní, něco takového psal jakýsi ředitel skupiny, která je v současné době na prodej, takže důvěryhodnost skutečného stavu je nula. Skupina Prima prohlásila, že mají s volným šířením HD problém, když ho prodávají na satu a v kabelu. Nikdo z nich neuvažuje o pokroku, kdy lze přejít na 4K, za ten si nechat prémiově v kabelu a na satu a v DVB-T2 volně. Neuvažovat o pokroku je naprosto zcestné, protože televizní technologie se v SD už nevyrábějí, do spuštění finálních sítí DVB-T2 zbývají tři-čtyři roky, takže je dost času na to se přizpůsobit. Taky nikdo z ředitelů televizních stanic nezná cenové nabídky za pozemní šíření ve finálních sítích DVB-T2, protože je prozatím nikdo nezná.

Adolf Shitler aura:10
11. 12. 2017 18:32 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Na 4K nebudou TV stanice přecházet v době, kdy sotva přešly na HD. Stejně tak penetrace 4K televizory je naprosto mizivá, nehledě na vysoké náklady na šíření (a to jak u satelitu, tak i v kabelu, kde by operátor musel dodávat 4K set-top-boxy).
A pokud se bavíme o pokroku, tak tím je právě zpoplatněné HD. A tvůj chlebodárce by se měl už vzbudit a začít v tom konat, protože mu jinak definitivně ujede vlak. Ostatně přínosem to bude pro všechny, zaměstnance nevyjímaje a skutečně nechápu, proč se tomu ČRa tak vehementně brání, když všude okolo je zpoplatněný pozemák dávno běžná věc...

Dan Rozsíval aura:45
11. 12. 2017 20:43 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

No rozhodně. Když chtějí dopadnout jako tady:
"Citovaný článek také upozornil na zajímavou skutečnost, že nově uvedená služba Antenne TV de facto kopíruje někdejší placenou nabídku Teletenne. Ta belgickým zájemcům na platformě DVB-T nabízela také patnáct televizních stanic a provoz zahájila v roce 2012. Fungovala ale pouhé dva roky, než ukončila své vysílání pro malý zájem diváků." tak s chutí do toho.

Adolf Shitler aura:10
11. 12. 2017 21:19 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Jenomže je rok 2017, skoro 2018 a ne 2012, resp. 2014. Tehdy placená pozemní TV byla utopie, dneska je to běžná realita. A nemá smysl stát opodál a opájet se nostalgií z toho, co bylo kdysi. Je potřeba jít s dobou.

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
12. 12. 2017 7:33 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Neujel společnosti M7 vlak, která je Glisníkovým chlebodárcem? Když prodává SD ? :-D

Adolf Shitler aura:10
12. 12. 2017 8:39 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Základní balík u Skylinku - DIGITAL - obsahuje 54 programů, z toho 29 v HD. Takže víc než polovina programů je v HD. Naproti tomu ČRa v současnosti nešíří ani 1, slovy "JEDEN" program v HD, DB pak šíří v HD programy 3. Dál netřeba nic dodávat :-)

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
12. 12. 2017 11:19 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Ale Mlho, my se bavíme o pozemním příjmu, který předvádí společnost M7, mně je jasné, že snášíte argumenty, které se vám hodí a které jsou mimo realitu, když se vám to hodí tak operujete trhem a konkurenčním prostředím a když se vám to nehodí tak od toho máte svou pochybnou ideologii :-D Vždycky porovnáváte neporovnatelné a místo širokého spektra volby razíte jen jedinou svou správnou pravdu :-D Hehe no pokud do HD programů počítáte MEGA klon NOVA +1 a Prima +1 a ČT :D/Art rozdělené na dvě stanice, přičemž se jedná o jednu jedinou programovou pozici, tak najednou nedosahujete u Skylinku poloviny z nabízených programů, ale na normálně uvažujícího člověka si se svou demagogií nepřijdete, máte smolíka :-D

Adolf Shitler aura:10
12. 12. 2017 11:50 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

V první řadě se bavíme o televizním příjmu jako takovém a hlavně o faktu, že je 21. století a naprostá většina domácností má televizní přijímače s HD rozlišením, k čemuž je potřeba také odpovídající HD signál a ne nějaké SD mazanice, jenž jsou dávno za zenitem. A jelikož jsme v ČR (tedy ty možná ne, to nevím), tak mě v první řadě zajímá zdejší nabídka programů a ne to, co mají kdesi v Belgii nebo třeba v Zimbabwe :D
I kdyby Skylink nabízel "jenom" 25 HD programů, tak pořád je to oproti té čisté nule u ČRa velmi významný rozdíl. Což ten normálně uvažující člověk samozřejmě ví - tedy pokud není zrakově handicapovaný, zřejmě jako všichni v ČRa, když nabízí takové matlaniny :-)

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
12. 12. 2017 18:07 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Kde by se vzalo prosímtě 25 HD programů ve standardní nabídce?

To tam do toho počítáš Němce FTA nebo jak? :-D

Adolf Shitler aura:10
12. 12. 2017 18:17 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Neztrapňuj se a radši podívej na programovou nabídku, tedy jestli umíš počítat samozřejmě :-)

Jiří Bajjer aura:10
doors Login: doors
13. 12. 2017 9:47 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Adolfe u Skylinku měli k počtu programů vždy kreativní přístup když měli sd verze tak jeden program počítali 2x. Těd pro změnu započítavají volné programy. Ale počet není rozhodující většina programů je přecpaná reklamou takže po půl hodině mám sledování plný zuby a to i placených. To je pak skoro fuk jestli je program v HD nebo sd nedá se na to koukat. Proto mi připadá divné platit za programy které neustále obtěžují reklamou Stejně mám poslední dobou pocit že nové programy vznikají jen proto aby ty reklamy bylo kam cpát a né aby obohatili programové schéma. Taková Nova od přidání Nova cinenema a placeného Nova sportu nepřidala nic podstatné a stejně se chovají i ostatní skupiny. vyiímkou je Barandov tam je slabej program na všech kanálech. Takže klidně at se zakodují a komu dělá reklama dobře at si za ní vesele platí

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
13. 12. 2017 12:05 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Především by měl Skylink poctivě sdělit, za které programy divák skutečně platí, protože minimálně za satelitní distribuci si platí Česká televize a Barrandov taktéž, Barrandov si navíc satelitní distribuci neplatí u Skylinku.

Adolf Shitler aura:10
13. 12. 2017 12:51 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Zatímco v pozemním příjmu si všechno do koruny platí jenom samotné stanice a operátor na svoje náklady nešíří ani ň :D

Co se týká ČT, Barrandova a dalších, tak jim Skylink dělá správu karet, u ČT navíc i s tím, že na svoje náklady recipročně udržuje karty Skylink-ČT, jenž jsou bez poplatku.

Mimochodem proč by měl Skylink sdělovat privátní záležitosti komerčních subjektů? Zveřejňuje to snad tvůj chlebodárce ČRa? Ten nezveřejní ani smlouvy s ČT, protože by se pak každý dozvěděl, jak se rok co rok zvyšuje cena za šíření v muxu 1 a kolik to vlastně koncesionáře stojí, celá ta SD mazanicová šaškárna.

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
13. 12. 2017 14:12 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Hehe opět vedle jak ta jedle, vám už není pomoci, když si musíte vymýšlet argumnenty, mimochodem se dá z výročních smluv Ćeské televize vyčíst náklady na šíření, ale to byste musel mít zájem o to si to zjistit, jenže toho vy nejste schopen :-D

Adolf Shitler aura:10
13. 12. 2017 17:30 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Mně nezajímá co se dá vyčíst kdesi z výročních zpráv ČT, ale co zveřejňuje tvůj chlebodárce sám o sobě - tedy když požaduješ, že má cosi zveřejňovat Skylink, což je stejně tak privátní subjekt.

Michal Kozák aura:10
kotanen Login: kotanen
13. 12. 2017 18:58 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Co jde letos víc na odbyt kulmy nebo žehličky? To je asi tak jediná věc, ke které se můžete relevantně vyjadřovat :-D

Adolf Shitler aura:10
13. 12. 2017 19:04 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

No aspoň něco, ale ty můžeš být jenom zticha úplně, protože nerozumíš vůbec ničemu. Max. když ti chlebodárce nalije do hlavy PR kecy, tak je tady vypustíš v domnění, jaký děláš na ostatní dojem :-)

Štěpán S. aura:30
Steve Login: Stranik
13. 12. 2017 18:56 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Správa karet musí být vážně moc obrovská investice, hmm, chápu :-D Neděláte tam nic, jen aktualizujete ty kody v tom Irdetu! Nic víc. Hardwarovou kartu si musí zákazník koupit na vlastní náklady!

Tak tu nežvaň že tam máte obrovský výdaje.

Nemáte, jen si křečkujete na drahý vily, auta, zájedy do dálných destinací.

Zkrátka klasický český vychcaný podnikatel který si hraje navíc na velkýho nemajetnýho chudáka.

Právě proto jsem pro nějakou národní skupinu která by toto dělala tu u nás, v ČR bez leváren, útěků do Lucemburska a byla by solidnější nežli nějakej podnikatel vychcanec.

Adolf Shitler aura:10
13. 12. 2017 19:12 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Nezáviď a místo okusování si nehtů vzteky běž raději hrát někam, kde si na ty hmotné statky vyděláš také. Třeba k Andre Rieu :-)

Národní skupina je skvělý nápad za předpokladu, že to zaplatíš ty nebo někdo jiný z vlastní kapsy. Beztak nemáš co na práci, tak to rozjeď :D

Adolf Shitler aura:10
13. 12. 2017 12:56 Nový

Re: Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 ..

celé vlákno

Programy se počítají dle počtu a ne obsahu, a FTA se zahrnují jednoduše proto, že tam jsou. A je zbytečné to dělat jinak, protože to nikoho nezajímá (kromě pár internetových diskutérů, jenž mají nutkání na Skylinku neustále hledat chyby).
Výhodou placených programů je, že je nemusí sledovat ten, kdo je sledovat nechce. Ovšem Nova zatím pořád vykazuje spolu s Primou zdaleka největší sledovanost na trhu, takže je bezpředmětné řešit co a proč, zkrátka tyto stanice dominují a vymalováno :-)

Dan Rozsíval aura:45
9. 12. 2017 19:15 Nový

RE:Majitel Skylinku nabízí v Belgii placený DVB-T2 příjem patnácti kanálů v SD rozlišení.

Nemám absolutně nic pokud budou z celkových šesti celoplošných multiplexů např. dva placené a nabídka bude solidní jak obsahově tak obrazově. Ovšem cena nesmí být samozřejmě přemrštěná, čtyři nebo pět stovek měsíčně za to nikdo nedá.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+