Více

Klesá ČT sport, stoupá Nova Cinema

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – V rámci týdne posiluje i plnoformátová TV Barrandov, naopak Nova u své primární cílové skupiny ztrácí a ztrácí i celoročně.

Mezitýdenní vývoj (vs. 23. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Nejvyšší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT sport, který ztratil 1,74 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i ČT2, která přišla o 0,4 procenta obecné divácké skupiny. Výpadek částečně kompenzovala stanice ČT1, která si polepšila o 1,03 procenta uvedené cílové skupiny. Hlavní Nova přišla o podíl 0,71 procenta, naopak posílila filmová Nova Cinema, a to o 0,73 procenta. A také plnoformátová TV Barrandov, která nabrala 0,46 procenta všeobecné věkové skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně nejvíce ztrácí FTV Prima, ostatní televizní skupiny většinou posilují

MIF17

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která sice ztrácela 0,32 procenta, ale celkem oslovila 31,82 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 1,01 procenta na celkových 21,99 procenta, a také TV Barrandov, u níž dosáhl 9,73 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,48 procenta. Poklesl také podíl České televize, která přišla o 0,67 procenta a celkem ji sledovalo 26,75 procenta uvedené divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+