Jak jsme vás informovali v březnu, tématický kanál Fishing & Hunting prošel, v souvislosti s připravovaným vstupem do několika dalších zemí, „drobným rebrandingem“. Nyní se už idea naplňuje.
Nejnověji Fishing and Hunting vstoupil do zemí Beneluxu, kde se podařilo uzavřít strategické partnerství s mediální skupinou M7. Právě to, že se stanice dostala do nabídky známé skupiny, otevírá možnosti pro další spolupráci. Pro východoevropské televizní projekty je náročné dostat se do nabídek na trzích západní Evropy. Dalším krokem v expanzi budou německy mluvicí trhy,
říká ředitelka společnosti Axocom Erika Luzsicza, která byla u rozjezdu kanálu a která ho také distribuuje. Díky expanzi do zemí Beneluxu naladí tento kanál již 15,5 milionu domácností napříč Evropou.
ČTĚTE TAKÉ: Kanál WAR – svět válek rozšiřuje pokrytí u slovenských operátorů
Erika Luzsicza: Lokalizovaných kanálů bude přibývat
Kanál Fishing and Hunting prošel částečným rebrandingem a chystá expanzi na nové trhy
Za stanicí Fishing & Hunting stojí maďarský investor, který začal s vysíláním v roce 2008. Ještě téhož roku bylo možné tento specializovaný kanál naladit v Česku, Rumunsku a na Slovensku, posléze také v Polsku a v Bulharsku.
Televizní stanice se může pochlubit tím, že přibližně 75 % obsahu tvoří vlastní tvorba, na které se podílejí jednotlivé země, ve kterých se kanál vysílá, samozřejmostí je také jazyková lokalizace. V případě Belgie, Nizozemska a Lucemburska je vysílání v angličtině, která je v oblasti akceptovatelná a pro většinu tamních diváků srozumitelná.