Hlavní navigace

Názory k článku Jiří Závozda pro ČM: Měníme tvář celých zpráv

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2006 21:25

    MediaSpy (mediaspy@seznam.cz) (neregistrovaný)
    Podobných "převratných" změn a novinek jsme na Primě již zažili několik (např. virtuální studio, realityshow Bar,...) a bohužel většina nedopadla nejlépe. Prima většinu novinek předem pořádně "nafoukne" novinářům, ale vlasní realizace už pokulhává. Popravdě - pokud skutečně konečně bude zpravodajství Primě na světové úrovni (včetně grafiky, newsroomu a nového pojetí zpravodajství) budeme asi všichni překvapeni. Ale přál bych jim to :-).
    Problém má tato TV s tím, že většina jejích "novinek" skutečně vypadá, že je dělaná "na koleně". Prima se v minulosti moc neohlížela na trendy v zahraničí a ani moc nespolupracovala s lidmi (jako já :-)), kteří se o ně zajímají. Důvodem častých neúspěchů TV Prima je také nekvalitní selfpromotion a otřesná grafická výbava stanice včetně loga. I výborný akviziční pořad zde vypadá "ošuntěle".
    V prvé řadě by tedy TV Prima měla změnit GRAFIKU a LOGO. Při tvorbě současné grafiky a loga se Prima spolehla sama na sebe a je vidět, že na to nestačí.

    Proto prosím před změnami ve zpravodajstí a v programu ZMĚŇTE VIZUÁL!!! :-) Hlavně kvalitně a s akceptací nových trendů - určitě by stálo za zvážení oslovit i grafická a designová studia.
  • 8. 8. 2006 21:38

    MediaSpy (mediaspy@seznam.cz) (neregistrovaný)
    Možná by ještě stála za zvážení i jména moderátorů deníku. Například Martina Kociánová mi zde bude chybět a přesto, že nemám ve velké oblibě paní Jurinovou a pana Merunku, byl by to možná dobrý strategický tah, jak přilákat starší diváky kteří sledují zpravodajství na jiných stanicích.

    Prohrou je, že stanice neoslovila Pavla Zunu(podle tisk. mluvčí TV Prima). Nejsem ani jeho fanouškem, ale vzhledem ke své oblibě by opět přitáhnul diváky i pozornost ke zpravodajství této stanice. Zatím to vypadá, že Zunu přetáhne TVB.

    Zkrátka Prima je často nevyzpytatelná :-) (bohužel a také často k vlastní škodě).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).