Seminare pro uzkou skupinu lidi rozhodne neni tim co je dnes pro digitalni vysilani delat. Podle me jsou potreba dve veci.
1.) Zridit informacni telefonni linku (pokud mozno volnou a dobre zapamatovatelnou) a e-mailovou dotazovnu, kde by nekolik vyskolenych pracovniku odpovidalo na obecne dotazy tykajici se digitalniho vysilani, dostupnosti signalu v jednotlivych lokalitach, o stavajici i chystane programove nabidce. Tyto informacni zdroje by mely byt verejne prezentovany kdyz ne v televiznich spotech, pak alespon viditelne v dennim a tematickem tisku (nejlepe v TV magazinech).
2.) Ustanovit jednoho az dva odolne pracovniky, kteri budou obchazet vsechny statni instituce a regulacni urady, ktere digitalnizaci svou necinnosti, pripadne vyjimecne i kontraproduktivni cinnosti, brzdi (tj. Parlament, Vlada/MI, RRTV, CTU, ...) a odpovedne pracovniky denne kopat do zadku aby si denne uvedomovali, ze i za statni penize je treba skutecne svou praci delat a ne ji jen predstirat.
O strankach pana Vavry mohu opravdu potvrdit, ze krome uvedeneho dementniho a nastvaneho clanku pana Vavry jde v podstate o same reserse a prevzate informace, takze zadnou novou informaci o digitalnim vysilani se z nich zajemce o tuto tematiku nedozvi (vse je prevzate z jinych informacnich zdroju). Navic, narozdil od Digizone i jinych informacnich zdroju, nelze na clanky verejne reagovat v diskusi, cimz je monolog pana Vavry jaksi formalne pojisten.
I tak dekuji za uvedeni alespon v seznamu interenetovych prodejcu, i kdyz sidlime a nabizime sve zbozi uplne ve stejne Praze jako napr. Alzasoft, ktery se zabyva takrka vylucne prodejem pocitacovych komponent (no dobre, 2-3 set-top boxy mozna v nabidce maji :-)).
Na zaver bych rekl, ze podobnych projektu za statni penize je samozrejme spousta a pan Vavra je jen jeden z mala, kdo neni tak hloupy aby pritroublost statnich uredniku a svych dobrych kontaktu nevyuzil. Budiz mu to prano. Jde jen o to, aby svou praci za verejne penize delal pro verejnost a na seminare pro manazery se pokud mozno co nejdrive uplne vykaslal. Apeluji na nej tady, protoze, na jeho strankach to verejne nejde.
Zdravi Radek Donat, DVBTshop.net
Přesně tak. Jedná se o projekt zaměřený především na zákazníka, tak nevím, proč nemají nějaké "call centrum" a neřeší s lidmi jejich dotazy a případné problémy vztahující se k vysílání a absolutně tam chybí zpětná vazba. Takto celý projekt ztrácí na významu. To jako budou odpovědní lidé např. v různých státních institucích chodit na semináře, kde jim bude prezentováno něco, co už dávno vědí, v této fázi už je to tak trochu "s křížkem po funuse" ...