Tady bych se asi Pařízka zastal. ČRa si mohou dovolit předimenzovaně jistit vysílače. Ale dost možná pokud by se Pařízek a další menší provozovatelé nepustili do tohoto šíleného byznysu, tak tu máme stále jen tři ne zcela zaplněné multiplexy, protože za původní ceny ČRa si šíření jednoduše nikdo kromě velkých hráčů dovolit nemohl.
A pokud mi holt jednou do roka při takovéto extrémní situaci vypadne signál, tak to přežiju stejně, jako když má jednou do roka půldenní odstávku vysílač ČRa...
U té Kleti ještě uvedu malé upřesnění. Mikrovýpadky měly takovou délku, že to odpovídá přibližně délce blesku. Takže to nemusely být výpadky na vysílači, mohlo jít o rušení blesky mezi vysílačem a přijímací anténou. Ten trochu větší výpadek odpovidal délkou době náběhu náhradního zdroje. Byl dost dlouhý na to, aby TVP zobrazil informaci o chybějícím signálu, ale příliš krátký na to, abych zapnul měřák a podíval se co se děje. Vysílač tak třeba mohl i běžet a přerušen mohl být např. mikrovlnný spoj. Bouřka to opravdu byla pořádná.
Jinak na Kleti se nevýhoda níže umístěného vysílače (na rozhledně) při bouřce mění ve výhodu. V sousedství je totiž vysoký stožár ČRa, který toho stáhne na sebe určitě nejvíc a co by kamenem dohodil je taky vysoký armádní stožár. Tyto dva stožáry tak tvoří určitou ochranu všech vysílačů na rozhledně umístěných. Nejde jen o MUX 4 a MUX RS7. Je tam i rozhlas, meteo apod.
Naprosto s vámi souhlasím. Dnes je bohužel v módě si nabrat velké úvěry a když něco nevyjde, je to katastrofa. Kdekdo chce i na malé zakázce nahrabat spoustu zisku a když potom odejde jeden zákazník, je hned velký problém. Pana Pařízka sice osobně neznám, ale jeho přístup je mi sympatický. Začít s tím na co stačím a až se vytvoří zisk, mohu modernizovat a služby zkvalitňovat. Já jsem rád např. za HD programy, které bychom tady bez pana Pařízka neměli. A konec konců: pokud někdo má pocit, že to umí mnohem líp, nic mu nebrání to předvést a do tohoto podnikání se pustit. Pokud mi na to někdo řekne, že už nejsou volné frekvence, řekne tím vlastně "Sice bych to uměl mnohem líp, ale nikdy mě toto podnikání ani nenapadlo. Takže vlastně jen závidím někomu jeho úspěch.".
Inu extrémní počasí včera bylo. Blesky byly parádní. Ale šinulo se to mezi mnou a vysílači asi tak ve vzdálenosti 3 km od mé pozice. Tak proč nemít puštěnou televizi, když se mi to zjevně, sice pouze o 3 km ale přeci, vyhne? Inteligentní divák pozná, kdy je vhodné odpojit všechny přívodní kabely. Ačkoliv ani to není zcela bezpečné. Při jedné bouřce mi odešel DVD přehrávač, který jsem neměl k ničemu připojený a vše co bylo v síti a připojené k anténám bylo v pohodě. Kamarádovi odešel tranzistorák (taky k ničemu nepřipojený) a sousedce čerpadlo ve vrtu a satelit. A potom si vyberte. Tehdy to praštilo těsně vedle domu té sousedky.
Doporučím Ti se obrátit na provozovatele sítí, tady Ti nikdo nepomůže a už se jdi proběhnout, nebo se Ti ten mozek opravdu přehřeje. Ty budeš asi pěknej závyslák na televizním vysílaní. Pokud mi televize náhodou nepůjdu, tak jí vypnu a je mi to fuk a i taky jí třeba dva dny nepustím a jdu třeba ven ... doporučím Ti to samé, nebo si vem do ruky lopatu aby Tě to přešlo :-D
Taky přidám jeden svůj úlovek. Včera večer po bouřce měl problém s příjmem i vysílač Hitrádia Magic na 107,3 z Jičína. Pravděpodobně přebírá signál z Náchoda na 92,8 a vzhledem k tomu že RDS šlo bez problémů a v modulaci byla zašumělá Kiss Delta z Mladé Boleslavi 92,9 si tipnu že buď úplně vypadl Náchod a ballovací anténa tím pádem brala Kiss Deltu zezadu a nebo bouřka udělala své přímo na Jičínském vysílači, tedy přetočila anténu. Každopádně to bylo zajímavější než nějaké ticho někde od Jihlavy.
No v mém případě kolem internetu nadělám něco protože mám ho předplacený a už jsem u jednoho poskytovatele řešil problém když už nešel hodinu tak jsem jim zavolal a během chvilky naskočil.Tak když je problém tak je potřeba ho řešit a ne čekat a doufat že něco opět naskočí zvlášt když je služba předplacená tak nečekám na nic a řeším to!
To si fakt myslíš, že je nejvíc práce na tom tubusu kdesi na střeše, resp. že když vysílač klekne, tak je na vině právě toto? :D
U Nova HD na TV Samsung nic nepozoruji, nevím co máš konkrétně na mysli. Nějaký problém bývá občas na Fandovi, Smíchovu a Telce, ale to se týká jenom určitých set-top-boxů, např. od firmy TechniSat.
Netuším oč Ti jde, ale zdá se mi, že jen závidíš, že někdo jako pan Pařízek byl šikovný a převzal po O2 nulovou síť a za pár měsíců dokázal obrovský kus práce. A to, že není na webu něco napsáno neznamená, že se tak něděje. Já jako divák v Plzni nemohu říci jediné křivé slovíčko proti sítím pana Pařízka. Naopak, klobouk dolů co dokázal. Ty jsi dokázal akorát sedět za klávesnicí a rýt a pomlouvat člověka, kterého jsi nikdy neviděl a znáš maximálně jeho jméno z Internetu a jinak o něm nic nevíš. fandím těmto lidem a přeju jim ať se jim daří!
Jsi asi natvrdlej.Tady jde o to že nedělá pravidelný kontroly vysílačů.A jako u správnýho distributora který je u nás a i na Slovensku INFORMUJÍ PŘEDEM O VÝLUKÁCH VYSÍLAČŮ!Co ti na tom není jasný????O neplánovaných výlukách není řeči!Jde o pravidelný kontroly který nesouvisí s tím že se stane něco mimořádnýho!A vůbec nezáleží jestli jsu někoho kamarád nebo ne proboha!Tak se informují diváci aby s tím počítaly že bude výluka.Jen pan P.je nedělá,chápeš?Kdyby byly výluky plánovaný tak by je napsal na web!
Jistě že to nemusí být půl dne když se jedná pouze o TV vysílání a ne i rádia ale i tak potřebuje pár hodin aby se provedla kontrola případně se něco doladilo proto ty výluky jsou.Takže tím chceš říct že když to vypne bez ohlášení tak každý je spokojený a nikdo si nestěžuje.A je vše OK.Možná pro tebe.To bych chtěl vidět když by poskytoval i placené kanály.To by ti asi jedno nebylo co když bys měl u něho zaplacený TV.
Já ti to neberu, ale každý poskytovatel služeb elektronických komunikací má v obchodních podmínkách pro koncáky (tj. koncové spotřebitele) dané lhůty na odstranění závad a výjimkou není ani doba v řádu několika dnů. Prostě za pár stovek nemůže nikdo čekat VIP servis, to jenom tak na okraj. A v případě Pařízka nemám strach o to, že by výpadek neřešil hned - navíc se kvůli pár minutám (nebo klidně i hodinám) nepokakám z toho, že tam nějaká Nova HD nebo ČT HD nefunguje. Mám dost jiných programů nebo si něco přečtu :-)
Plácáš akorát ty, protože Pařízek není žádný tvůj kamarád ani obchodní partner, který by se ti musel s něčím svěřovat. A jestli to vloni dělal a letos ne, to ber jako fakt, se kterým nic nenaděláš.
Co se týká ČRa, tak těm sice také neplatíš, zato jim ale velmi štědře platil daňový poplatník za to, že se milostivě uvolily a začaly tady podnikat. Takže z těchto prebend si jistě mohou dovolit udělat webovou stránku, kam plánovanou odstávku uvedou (přičemž odstávky neplánované nenajdeš stejně nikde).
Jak ty můžeš vědět, co Pařízek dělá nebo nedělá? Podle toho, že ti nedá vědět, tak začneš cosi usuzovat? Konečně si uvědom, že Pařízek je privátní firma a nemá vůči tobě naprosto žádnou povinnost. A když na věc přijde, tak tě ani nikdo nenutí, aby sis jím šířené programy ladil. Běž si za těmi svými "správnými distributory", jistě ti poskytnou lepší nabídku a jejich ředitel tě bude osobně informovat o všem, co zamýšlí dělat...
No a co, že se nekoná? Ne každý potřebuje půldenní čas k tomu, aby tam cosi revidoval a kutal. Prostě to funguje a až nebude, tak se to opraví. K tomu skutečně není potřeba dělat několikahodinové výluky (které stejně nic neřeší, protože zařízení může kdykoliv kleknout i tak).
A ještě naposledy - Pařízek se nemusí nikomu, tj. ani tobě ne, zpovídat z toho, jestli něco dělá nebo nedělá. Jediný, kdo na to má nárok, jsou jeho smluvní partneři a samozřejmě státní orgány. Určitě ne ty, takže to už dál neřeš.