Hlavní navigace

Evropa 2 spustila rozhlasovou televizi na podporu nadace Leontinka

10. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Evropa 2
UVNITŘ VIDEO – Projekt implementuje do prostředí rádia televizní spoty, reportáže, videoklipy k písničkám a další vizuální aktivity.

Evropa 2 počítá i se zapojením sociálních sítí, zejména svého facebookového profilu, na kterém chystá „battle moderátorů“. Ti budou soutěžit ve schopnosti slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů. Projekt „první televize v rádiu“ navrhla pro Evropu 2 a nadaci Leontinka agentura Ogilvy. Zapojit by se měli i další partneři, prvním anoncovaným je automobilka Ford.

Když mne poprvé oslovil Ondřej Obluk z Ogilvy s nabídkou spolupráce, nečekala jsem, že se nám podaří vytvořit zábavný koncept, a k tomu na vážné téma, jako je zrakové postižení, popisuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2. Většina aktivit je stavěná na improvizaci samotných moderátorů. V prvním týdnu budou v rámci televizně-radiového vysílání moderátoři Evropy 2 popisovat věci a situace na přání dětí z Nadace Leontinka. Druhý týden bude tzv. týdnem popisování videoklipů a třetí týden budou spolu s moderátory vysílat přímo zrakově postižené děti.

Díky projektu TV Leontinka chceme podpořit nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšit povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi, vysvětluje Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.

BRAND24

Součástí projektu je i speciální microsite, kde si budou moci posluchači znovu poslechnout umění moderátorů i prohlédnout původní videopředlohy. Je tu popsán i způsob možné pomoci Nadaci Leontinka a posluchači na ní naleznou i počítadlo, které bude ukazovat, kolik finančních prostředků se v průběhu vysílání TV Leontinka vybralo. 

Evropu 2 podle posledních výsledků měření poslechovosti Radioprojekt poslouchá týdně téměř jeden a půl milionu posluchačů a týdenní dosah Evropy 2 na Facebooku dosahuje dvou milionů uživatelů. Web Evropy 2 pak vykazuje měsíční návštěvnost přes milion reálných uživatelů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).