Evropa 2 počítá i se zapojením sociálních sítí, zejména svého facebookového profilu, na kterém chystá „battle moderátorů“. Ti budou soutěžit ve schopnosti slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů. Projekt „první televize v rádiu“ navrhla pro Evropu 2 a nadaci Leontinka agentura Ogilvy. Zapojit by se měli i další partneři, prvním anoncovaným je automobilka Ford.
Když mne poprvé oslovil Ondřej Obluk z Ogilvy s nabídkou spolupráce, nečekala jsem, že se nám podaří vytvořit zábavný koncept, a k tomu na vážné téma, jako je zrakové postižení,
popisuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2. Většina aktivit je stavěná na improvizaci samotných moderátorů. V prvním týdnu budou v rámci televizně-radiového vysílání moderátoři Evropy 2 popisovat věci a situace na přání dětí z Nadace Leontinka. Druhý týden bude tzv. týdnem popisování videoklipů a třetí týden budou spolu s moderátory vysílat přímo zrakově postižené děti.
Díky projektu TV Leontinka chceme podpořit nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšit povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi,
vysvětluje Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.
Součástí projektu je i speciální microsite, kde si budou moci posluchači znovu poslechnout umění moderátorů i prohlédnout původní videopředlohy. Je tu popsán i způsob možné pomoci Nadaci Leontinka a posluchači na ní naleznou i počítadlo, které bude ukazovat, kolik finančních prostředků se v průběhu vysílání TV Leontinka vybralo.
Evropu 2 podle posledních výsledků měření poslechovosti Radioprojekt poslouchá týdně téměř jeden a půl milionu posluchačů a týdenní dosah Evropy 2 na Facebooku dosahuje dvou milionů uživatelů. Web Evropy 2 pak vykazuje měsíční návštěvnost přes milion reálných uživatelů.