Kupní síla je argument zcela zásadní.
Ono jim to moc nefunguje. Sice jsou ve střední Evropě největší, ale to jen proto, že kolem nic není. Mají 76,843 abonentů a 2,4 procentní podíl na trhu placených TV. Vzhledem k tomu, jak je nákladné pozemní vysílání, to rozhodně není žádný vývar a to je pokrytí rovinatého Maďarska proti nám hračkou. Víc je živí internet.
Pokud by se to tady neuživilo, tak by to krachlo - to je logická věc :-) A na reklamy bych moc nesázel, protože objem peněz je pořád stejný a navíc se už přelévá i do jiných segmentů, třeba do placené televize, kde není problém vidět reklamní bloky u stanic jako AXN, Spektrum, CS Film, dokonce i Kino CS a Doku CS. Takže určitě nebude dost prostředků na to, aby se HD verze v celoplošné podobě uživily jenom z reklamy a byly FTA.