Hlavní navigace

Do úřadu prezidenta na Slovensku nastoupil Andrej Kiska, těžila z toho TA3 i RTVS

16. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AKTUALIZOVÁNO 15:35 – Zpravodajská TA3 je podobně jako ČT 24 šířena i prostřednictvím klasického pozemního vysílání. Na Slovensku je tematický kanál součástí tamního multiplexu 2.

Slovensko má od uplynulého víkendu konečně nového prezidenta republiky. Do této funkce nastoupil po vítězství ve volbách a drtivé porážce Roberta Fica politik Andrej Kiska. Inaugurace a slavnostní mše, které nástup Kisky do funkce prezidenta republiky doprovázely, zaujaly jak diváky veřejnoprávního Rozhlasu a televize Slovenska (RTVS), tak i zpravodajského kanálu TA3, který obě události monitoroval. V premiéře a v repríze sledovalo obě tyto události na TA3 až 845 tisíc diváků. Pravdivost těchto údajů ovšem ověřit nelze.

ČTĚTE TAKÉ: Křesťanská TV Noe má problémy s RRTV kvůli nadržování Andreji Kiskovi na úkor Róberta Fica

BRAND24

Premiéru inauguračního aktu a následnou slavnostní mši svatou si nenechalo ujít v premiéře až 671 tisíc diváků s 7,8% podílem na trhu. Nejvíce ji sledovali manažeři s vysokoškolským vzděláním s podílem 14,1 %, uvedla televize v tiskové zprávě. Celkově si včerejší vysílání TA3 pustilo 1,422 milionu televizních diváků. Stanice se zároveň pochlubila, že události věnovala v nedělním vysílání nejvíce vysílacího času – celkově až 5 hodin.

Veřejnoprávní Jednotka se v neděli během přímého přenosu, který pokrýval program inaugurace nového prezidenta Andreje Kisky, stala s celodenním podílem 17,1 % trhovým lídrem. Jednotku v době vysílání přenosu sledovalo 450 tisíc diváků (podíl na trhu 38,7%). Přenos z Bohoslužby Te Deum dosáhl sledovanost 365 tisíc diváků (podíl na trhu 28,6%).Přímým přenosem diváky a posluchače provázely moderátoři Martin StrižinecJuraj Jedinák.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).