Mě by ani tolik nevadila délka reklamních bloků, protože rušivě působí i třicetisekundová reklama třeba při hokeji, takže jestli trvá 30 sekund nebo 10 minut je celkem jedno. Mnohem více mi vadí, její hlasitost. Koukám na film, TV puštěnou tak, abych slyšel a nerušil okolí a jakmile začne reklama, tak by to urvalo reproduktory. Výmluvy na to, že v tichých pasážích působí reklamy hlasitěji bych za určitých okolností pochopil. Když ale pak člověk kouká na film a uprostřed celkem hlasité přestřelky začne reklama a zvuk reklam je hlasitější než střelba ve filmu, pak je jasné, že hlasitost reklam je úmyslně nastavena na vyšší úroveň než běžné pořady. Pokud Nova a Prima tvrdí, že nelze srovnat zvukovou úroveň filmu s reklamami, tak buď lidem do očí lžou nebo mají naprosto neschopné techniky - případně obojí.
Nemusím se vždy dívat na "premiéru" a blahořečím svému PVR. Klidně si pouštím film i jiný pořad za záznamu. Kvalita je zachovaná a dokážu přeskakovat reklamu už při prvních tónech jinglu a mám už praxi se trefit rovnou do závěrečného jinglu. Také se tím výrazně zkrátí doba sledování toho chtěného. Peoplemetr doma nemám a proto nic neubírám Nově a Primě z jejich dílů reklamního kláče, klidně si je mohou uhryzávat a na druhé straně netrpím těmi jejich reklamními masážemi.
Měl jsem a ještě mám provozuschopných VHS videí v domácnosti několik. Celkem ale za ta léta mám dohromady asi 40 kazet. A archivních, co by na prstech spočítal. I v minulosti jsem převážně nahrával jen to, co jsem z časových důvodů nemohl sledovat přímo při vysílání. Později shlédl a smazal. Ono za ten permanentní archív nestálo téměř nic. Stejně tak přistupuji dnes k PVR. Do PC jsem přetáhl a na DVD jsem si za mnoho měsíců vypálil jen pár hodin. Filmy v novinách ze zásady nekupuji, nemusím všechno vidět po mnoha letech opět vícekráte, jen jsem si z nostalgie koupil první díl "Básníků", v našem bytě bylo natočeno několik jeho obrazů.
MythTV má jedinou chybičku a sice to, že jím běžné DVD a HDD rekordéry, stejně i PVR nejsou vybaveny. A % těch diváků, kteří se dívají na TV přes PC je asi mizivé.
Celé toto téma je pro mne poněkud jen hypotetické. Bez koncesionářských poplatků, reklam a placených kanálů se TV svět neobejde. Z něčeho musí být placená ta drahá droga pro většinu lidí. I díky posledním změnám a možnosti, které nám digitalizace přináší ve formě několikanásobného zvýšení počtu stanic, máme možnost většího výběru. Může se mi nelíbit množství a způsob zařazování reklam v komerčních TV, může se mi nelíbit to platit v cenách zboží i tato forma reklamy a příjmů TV stanic. Mám ale technické možnosti s tím "bojovat" a jen s mírným obslužným nekomfortem se reklamám aktivně vyhnout. Můžu většinu programů komerčních TV ignorovat, ale nebudu falešně tvrdit, že se na Novu a Primu ze zásady nekoukám, nebyla by to pravda. Ale všechna tato hra má nějaká svá pravidla a je jen na nás a TV, zda jsou přijatelná pro všechny strany. Osobně bych byl ochoten si koncese i připlatit, jen kdyby programy ČT opravdu byly úplně bez reklam. Dočasně jsem ale uvěřil tomu, že ponechávání reklam na ČT má jen regulovat poměry na našem pokřiveném a nespravedlivém reklamním trhu. Bez toho by se možná cena reklamy šplhala ještě více a nejen já bych to musel zaplatit v cenách zboží a služeb. Dělat ankety na oblibu reklam je sice možné, ale venkoncům možná zcela zbytečné.
Reklamy v TV mi také vysloveně vadí a kolikrát mě odradí sledovat i pěkný film na Nově či Primě jen díky těm kazícím reklamám a počkám si na pěkný film na ČT1 nebo ČT2, kde jej reklamou nepřerušují. Reklama holt patří k dnešní době, ale čeho je moc, toho je příliš. Zaplaťpánbůh že např.zakázali bilboardovou reklamu na nových úsecích dálnic.
Ani mě se nelíbí tolik reklam na všech TV kromě Barrandova kde je jich zatím poskromnu ale to se časem stejně změní.Ještě že mají komerční TV zákaz dávat reklamy do starých filmů z 30 let.
Horsi je to uz s kabelovymi programy. Viz. AXN, Hallmark atd. Kdy se 45minutovy serial rozdeli na tri casti. U Hallmarku uz to je nesledovatelne a to hlavne u filmu. Do toho zeste ta hatmatilka...
S předběžným naprogramováním PVR si taky nedělám moc velkou hlavu. Když chci a nebo náhodou zaregistruji, že na komerční TV právě běží a nebo bude běžet něco pro mne zajímavého, tak nic neprogramuji a jen spustím nahrávání. Třeba i dvou stanic. Později jen vyzobnu samotný program bez reklam, shlédnu a hned smažu. Proto mám svých 160GB na HDD stejně skoro stále volných, i když jsem si natvrdo nastavil automatickou dobu nahrávání na 6 hodin.
Tak to znám. Kdysi v době VHS jsem nahrával ostošest. Kazet jsem měl plnou skříň. Dnes si raději koupím film co mě zajímá v novinové příloze. Z Tv jsem už nenahrával snad 5-6 roků. Kolikrát když čtu ty dotazy v diskuzích že ten chce nahrávat to a ten zase ono tak přemýšlím co vlastně ti lidé z té TV vlastně nahrávají když ten program je v globále u většiny stanic prakticky stále na stejné kopyto.
I u mono TV ? Pro stereo poslech používám tuner VHS videa - žádný rozšířený zvuk nepoužívám. Reklamy řvou jak v reproduktorech DK, tak v kuchyni na mono TV. V tom to není. Prostě mají záměrně hlasitost reklam nastavenou na vyšší úroveň.
U mono Tv mi se mi hlasitost nezvyšuje,možná máte pravý reproduktor,já mám levý tak to může byt i tím,ale je to bordel,má byt stejná hlasitost u všeho stejně.
Je tu ještě CS Film a Film + a nebo spíše Nostalgia,taky České filmy nepřerušované reklamou předně na CS Filmu a zajímavý projekt CS Film Mini,tuto Gital kartu si koupím pro to že je tam Géčko s sady programů než si u SkyLinku sólo předplácet CS Film za cenu stejnou s Géčkem a jen jeden program navíc bez MINI,takže předplatné brzy zruším a přejdu na Géčko,k současnému Multi balíčku.(na 2 nezávisle kartách)
Blbý je ale, když je to současně, tedy reklamy a daně/televizní poplatky. Kdyby nebylo nenažranosti Novy, byla by ČT bez reklam. Pak by mi nebylo poplatku líto. Když teď ale vidím českou muziku, vaří se mi krev.
Na Novu a Primu je dobrý MythTV, filmy nahrává, reklamy uprostřed filmu označkuje a při přehrávání přeskakuje. Občas stačí postrčit jen upoutávky, který označit neumí.
Zajímalo by mě, kolik lidí vydrží sledovat na Nově třeba 10 minutový blok reklam vložený do filmu. A potom ještě další několikaminutovou várku upoutávek na novácké pořady. To snad má smysl jen ta první reklama a poté většina normálních lidí začne surfovat na dalších kanálech.
ale tak to funguje doted - nicmene televize spravne chapou, ze proti odporu divaku se jit nemuze. Lide utecou presne tak jak se ve zpravicce pise - proste prepnou klidne na dechovku jen at nemusi absolvovat vyplach mozku.
Je jen na televizich jak si sezenou sponzorske penize. Ale reklama v mire a kvalite dnes prezentovane je zcela mino jakekoli mantinely. Z CR vyvezene miliardy korun to jen potvrzuji. Pokud by na TV bylo reklamy jen na jeji naklady a rozvoj, pak ji asi bude podstatne mene. No kdo chce moc konciva tak, ze nebude mit nic ;-)
Tady je ale jeden problém - to PVR se také musí naprogramovat - a to by mě odradilo také. Neměl bych na to moc náladu, hledat program, co by mě mohl zajímat a pak ty data nastrkávat do toho PVR. Doma jsem už většinou lenoch jako bejk :-)
komu vadí reklamy (tedy TV "zadarmo", kterou platí divák tím, že se dívá na reklamu), má možnost koupit si placené programy. Tam zase "vadí" , že jsou za peníze...
To je dost srandovni vyzkum. Komu by se komercni prestavky libily? Komu se libi treba dane? Je to proste nutne zlo. I kdyz na reklamy koukam jen vyjimecne (od toho je PVR), nektere jsou docela vtipne. Skloubit vtip i reklamni ucinek je ale vetsinou docela problem. Suma sumarum, rozhodne mam radsi televizni reklamy nez ty dane :-).
Jisteze je to "blby", ale ta analogie je i v tomhle pomerne presna. Proc existuje dan z pridane hodnoty? Proc je dedicka dan, dan z nemovitosti a na kolik prijde jejich vyber? Logicky by mela statu stacit jen dan z prijmu, ktera je nejspravedlivejsi a asi jedina "logicka", bude-li vhodne nastavena jeji sazba? A proc tohle skoro nikoho nezajima? Co jsou proti temto pitomostem zivicim uplne zbytecne tisice statnich uredniku a otravujici milionum lidi zivot nejake priblbe reklamy a televizni polatky? Jo, takovych veci by se naslo...
problém většinové populace je, že si stále myslí, že je něco "zadarmo". Vůbec jim nedojde, že sledováním reklamy tu konkrétní televizi "platí".
Osobně mi mnohem více vadí povinné placení ČT. Každý by si měl platit ten program na který se rád dívá - buď jako placenou TV nebo "zadarmo" sledováním reklamy