Hlavní navigace

Digi TV rekapituluje dva roky pod novým majitelem

4. 5. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Letos v dubnu to jsou dva roky od chvíle, kdy český holding Lama Energy Group miliardáře Petra Lamicha koupil satelitní televizi Digi TV od rumunské společnosti RCS&RDS.

Do té doby stagnující satelitní operátor s dosluhující technologií a omezenou programovou nabídkou se dočkal spuštění satelitní platformy Nová Digi TV a rozšíření programové nabídky včetně nákupu vysílacích práv pro anglickou Premier League nebo španělskou La Ligu. Loni na podzim pak zahájila vysílání internetová televize Digi2Go. Už na podzim roku 2015 přešla Digi z původní technologické platformy na modernější pod názvem Nová Digi TV. 

ROZHOVOR: Vladimír Rusnák – Pro Digi TV není sport možnost, ale povinnost

Zákazníci v rámci změny dostali nové set-top boxy Kaon s vylepšenými funkcemi nebo CA Moduly, které umožnily příjem signálu bez nutnosti připojení dalšího zařízení. Migrace zákazníků na novou platformu si vyžádala revize jejich dosavadních satelitních instalací a výměny veškerých poškozených nebo zastaralých částí satelitní instalace tak, aby bylo dosaženo maximální kvality vysílání. Do nových technologií a změn jsme investovali již stovky milionů korun a v investicích hodláme dál pokračovat, uvedl Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti Digi CZ.

Vladimír Rusnák

Digi CZ připravuje i vlastní videotéku

Kompletní programová nabídka satelitní Nové Digi TV dnes obsahuje více než sto programů, z toho 22 v HD kvalitě. U internetové televizi Digi2Go je to 88 kanálů a čtyři desítky z nich jsou šířeny v HD kvalitě. Společnost se chce také soustředit na kvalitní zákaznickou podporu, kterou zajišťuje vlastní call centrum v Brně. Systém hlasového automatu je velmi jednoduchý a volající se spojí s operátorem v průměru za 20 sekund. 

Tipy C

I když počet zákazníků v posledních dvou letech vzrůstá, statistika hovorů se snížila o 45 procent, což dokazuje rostoucí spokojenost se standardním fungováním služeb. Naprostou většinu požadavků zákazníků vyřešíme na jedno zavolání. Kromě telefonické asistence aktivně komunikujeme se zákazníky přes Facebook a chat na našich webových stránkách, popisuje ředitelka zákaznické podpory Iveta Šlapalová.

Společnost DIGI CZ v budoucnu plánuje dál rozšiřovat programovou nabídku, zlepšovat kvalitu vysílání a nabízet nové služby. V dohledné době rovněž spustíme videotéku, která bude mít nejen kvalitní nabídku, ale též intuitivní ovládání a vyhledávání filmů, plánuje Rusnák.

DIGI CZ používá satelity:

Intelsat 10–02 (1 ºW), vynesen 17. června 2004 v 0:27 hod.

Thor 6 (0,8 ºW), vynesen 29. října 2009 ve 21:00 hod.

Call centrum DIGI TV protelefonuje v průměru za jeden měsíc:

884 hod. 24 min.

Od roku 2015 byl navýšen počet pracovníků zákaznické péče o:

100 procent

Počet kilometrů najetý techniky DIGI CZ za jeden měsíc k novým instalacím:

88 039 km

Délka koaxiálního kabelu potřebného k migraci zákazníků na Novou DIGI TV:

917 km

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).