Více

Dětská televize Tuty: Do DVB-T2 chceme vstoupit co nejdříve

Obchodní ředitel Pavel Bouček a programový ředitel Tom Kubizňák hodnotí prvních 100 dnů vysílání televize a přibližují jednotlivé nákladové položky jejího provozu.

Na úvod dvojrozhovoru se zástupci letos vzniklé dětské stanice Tuty, jejím obchodním ředitelem Pavlem Boučkem (PB) a programovým ředitelem Tomem Kubizňákem (TK), který je ve svých 23 letech možná nejmladším programovým ředitelem v historii tuzemského televizního vysílání, shrneme prvních sto dnů vysílání televize Tuty několika čísly. 

PSALI JSME: Ve čtvrtek startuje dětská televize Tuty. Podívejte se na staniční grafiku a videoidenty

Od zahájení vysílání na letošní Den dětí, tedy k 1. červnu, dosáhla Tuty prostřednictvím satelitních, kabelových a IPTV operátorů penetrace 71 procent českých domácností. To v absolutních číslech znamená zhruba dva a půl milionu diváků. 

Díky regionální DVB-T síti s číselným označením 8, kterou provozují České Radiokomunikace, pak svým vysíláním pokrývá Tuty celkem 57 procent obyvatel České republiky. Podle interních zdrojů obchodního ředitele Boučka by měla regionální síť 8 vysílat do konce června roku 2019, i když možná přijde o některé z využívaných vysílačů.

Provoz? Dva miliony měsíčně...

Co se týče vstupních investic, vybudování televizního studia vyšlo podle Boučka na dva miliony korun. Akvizice pro letošní a příští roky nás stály deset milionů korun, do jejich dabingu jsme pak investovali dalších osm milionů korun, vyjmenovává další klíčové výdaje Bouček. 

PODROBNĚJI: Od června začne vysílat nová dětská stanice Tuty. Chystá i HbbTV

Jak dodává Kubizňák, na základě těchto investic disponuje Tuty v současnosti knihovnou čtyřiceti seriálových titulů, což celkem znamená devadesát seriálových řad. Kompletní provoz televize pak měsíčně spolkne další dva miliony korun. 

Letos chce Tuty podíl půl procenta

Pro letošní rok si Tuty jako sledovanostní cíl stanovila dosáhnout půlprocentního podílu v cílové skupině diváků ve věku čtyři až čtrnáct let, ke kterému se stanice aktuálně blíží. Obchodně stanici ve vztahu k mediálním agenturám zastupuje společnost Atmedia, díky které je také Tuty součástí peoplemetrového panelu.

V případě přímého prodeje ale využíváme i našich vlastních obchodníků, a to především pro nabídku product placementu, sponzoringu nebo třeba nedávno představeného produktu nazvaného unboxing, který je známý z prostředí YouTube. Pro naše vysílání ale nabývá formy teleshoppingového sdělení, popisuje obchodní aktivity stanice Bouček.

Během celého podzimu také probíhá marketingová kampaň na podporu značky Tuty, jejího podzimního programového schématu a posílení penetrace. Kampaň využívá bigboardů v Praze, reklamních ploch na trasách pražského metra a LED obrazovek v ostatních regionech. Ve formě rozhlasových spotů se Tuty objevuje ve vysílání Evropy 2, dále využívá spotů na YouTube i dalších online formátů a public relations aktivit, například ve formě propojení s vybranými eventy.

Pokračování rozhovoru včetně přehledů sledovanosti TOP 20 pořadů pro cílové skupiny 4 až 14 let a 15+ čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+