Souhlasím s ČT, že tam, kde není DVB-T dostupné je jakákoliv kampaň naprosto zbytečná. V případě vysílačů, kde dojde k přechodu vysílání "ze dne na den" bych rozuměl tomu, že by před vypnutím ČT2 běželo upozornění ve stylu: "Analogová ČT2 končí, místo ní přijde DVB-T, příjem bude možné realizovat tak a tak. Termín přepnutí a) včas oznámíme b) bude ten a ten." Po spuštění DVB-T by se na analogových programech ČT mohlo vysílat upozornění, že na kanále XX je v provozu digitální multiplex ČT ( ve stejné formě, jako upoutávky na pořady ) a čas od času odvysílat třeba 15-timinutový pořad, jak a čím lze digitální vysílání přijímat, ve kterém by nechybělo ani upozornění na problémy s anténami a hlavně nevyhovujícími širokopásmovými zesilovači. S blížícím se vypnutím analogu ( třeba 3 měsíce předem ) by se začal vkládat ještě upozorňovací proužek během pořadů.
Ano, to je velmi rozumny nazor. Navic, bude-li soubeh analogoveho vysilani opravdu tak dlouhy jak je navrhovano podle TPP, je kampan letos temer zbytecna. Jen bych dodal, ze by slo o "malou domu" nejen satelitnim, ale i kabelovym a IPTV providerum. Ostatne, pokud maji zajem oslovit dalsi potencialni zakazniky, mohou to udelat sami, na komercni bazi a nikoli za penize koncesionaru.