Vážím si Vaší zkušenosti, ale opravdu je "normální", že uvedená věková kategorie poslouchá muziku, která pro děti není primárně určena? Někdo normálně pije pivo, další normálně kouří, pro někoho jsou už normální i drogy, ale mělo by to být normální i pro děti? I o pojmu, co je moderní hudba, by šlo polemizovat.
Co se ale opravdu objeví dopoledne na hudební stanici pro děti, to se teprve uvidí. :-)
Podle zákonů "kupeckých počtů", každá nová, i jen nepatrně sledovaná, TV změní rozdělení koláče sledovanosti. Celý koláč bude vždy jen 100%. Na druhé straně by se mohlo zdát, že zdejší diskutéři se dívají na televizi nejméně 24 hodin denně a to ještě souběžně na několik stanic. Předpokládám, že samotné TV stanice nejlépe ví, jakou mají sledovanost během dne a jak se mění s hodinami věk diváků.
Zkrátka ti, co mají čas a potřebu se dívat celé dopoledne na Country no.1 pro tuto stanici jsou asi méně zajímaví, než dětské publikum. Pro diváky s penězi je určen primetime, děti si ale také umí vydyndat něco z toho, co jim reklama v dětském vysílání nahrne do hlaviček. Za vším je nutno hledat peníze a ne spokojeného každého jednotlivého diváka.
Protoze casto pracuji s detmi, tak vim,ze deti tak od 6-8 let uz neposlouchaji Dadu, Sveraka s Uhlirem, ale zcela normalni hudbu jako Katy Perry, Lady gaga, Justina Biebera, Michaela Jacksona,Enrique Iglesiase a dalsi.
Proste poslouchaji zcela normalni hudbu, tak jsem zvedav, jak se s tim poperou, zdali budou cilit jen na deti do 6let a nebo jestli budou vysilat i moderni hudbu.
231/2001 Sb. Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
(5) Rozhlasové a televizní vysílání pořadů pro děti nelze reklamou nebo teleshoppingovými šoty přerušit více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut, pokud plánovaná doba trvání pořadu pro děti bez zařazení reklamy a teleshoppingových šotů přesahuje 30 minut. Během televizního vysílání pořadu pro děti nelze reklamu nebo teleshoppingové šoty uvádět na dělené obrazovce.