Nejak mi unika padny dovod pre to, preco sa prevadzkovatel tohto webu rozhodol prezentovat cast informacii, ktorymi disponuje, mimo svojho webu a namiesto tohto odkazuje citatela na web tretej strany. Predpokladam, ze tento server ma dostatok diskoveho priestoru na pojatie uvedenych informacii ako jeho vyvojar dokaze potrebnu funkcionalitu naprogramovat alebo doplnit.
Je to nieco take, akokeby vyrobca pocitacov nabadal svojich zakaznikov ku kupe dalsieho pridavneho pocitaca, lebo vraj bez neho nebude pouzivanie jeho vyrobku plnohodnotne. Toto by u drvivej vacsiny zakaznikov urcite vzbudilo velke pochybnosti.
To víte někdo má tolik peněz, že si může dovolit nevydělávat na reklamě na svých stránkách, ale klidně nechat vydělávat někoho jiného. Co mě ale víc zaráží je informace o článích ještě než vyjdou. Snad je tu internetové médium, tak proč si hrát na tištěné denní noviny tím trapným vydáváním článků přesně v 0:00. Máte článek, tak nechť vyjde hned, místo facebooku to oznamte tady rovnou vydáním.
Já bych jen měl zásadní výhradu k titulku. Ten vybízí k REGISTRACI na Facebooku. To je propagace soukromého portálu, který je (v dnešní době) čistě komerčním subjektem. Je to tedy víceméně promo Facebooku. A přijde mi, že proma na Facebook již bylo v poslední době v médiích až až.
Jako mnohem vhodnější bych viděl titulek v podobě "Chcete vědět jako první, co chystáme? Přidejte se do skupiny DigiZone.cz na Facebooku". Nebo něco podobného.
ČT a idnes jsou masové všeobecné zdroje. Okamžité zpravodajství je jejich denním chebem. Lákají lidi, je to tak trochu reklama. Odborný server se má zaměřit na přenost a ne na rychlost a masovost. Jestli jak píšete, tu budou dále všechny zajímavé informace, tak co "navíc" tam budete dávat? Nezajímavé plky?? ;)
Sice jsem se nad touhle aktualitkou taky poněkud pozastavil.
Ale zas na druhou stranu. Jsou lidé, kteří mají FB někde v nějaké čtečce, takže se informaci o novém článku dočtou z tohoto zdroje. Třeba daleko dříve, nežli se kouknout na web digizone jako takový.
I tak je to spíš přidaná propagace, která neurazí a nenadchne. Nevěřím tomu, že by se z toho stal kloudný komunikační nástroj.
Pane Szelepcsenyi, asi jste to špatně pochopil. Není to tak, že bychom vás chtěli ochudit o zajímavé informace, ty se všechny na DigiZone.cz dozvíte, ale pokud chcete něco navíc, navštivte Facebook. Je to klasický postup jako u všech ostatních médií. To byste takovýto krok mohl vyčítat např. i České televizi se Studiem 6 nebo kanálem ČT 24, popř. zpravodajskému serveru iDNES.cz atd. atd. Facebook je zkrátka součástí běžné komunikace se čtenáři, diváky apod. :)
Lukášu, však se tam stejně nic neděje .... však víme ;-) Ale stejně to z Facebooku přehnali, protože mi chodí od doby přihlášení tuny spamu :-( parchanti. Kdybych věděl, tak tam ani nelezu. Ted' už se s tím nic dělat stejně nedá.
To je samozrejme relevantni napad a muzete nam verit, ze v redakcich IInfa ne zrovna novy. Bohuzel on ten rozdil mezi internetovym a tistenym mediem neni tak propastny, jak by se na prvni pohled mohl zdat - zvlast, ma-li jeho obsah zajistovat z velke casti redakce (a nemusi jit jenom o samotne psani, i clanky autoru musi projit editaci, korekturou, apod.). Ve vysledku pak kazdy text prochazi urcitym redakcnim cyklem, ktery stejne musite smerovat k nejake periodicite. Tim se vam dost omezuje prostor pro prubezne vydavani, nehlede na to, ze kazdy clanek "navic" k dennimu obsahu samozrejme zvysuje naklady na provoz. Tudiz model, ktery se nam zatim nejvic osvedcuje, je pevne vydani s tim, ze objevi-li se behem dne aktualita zasadniho vyznamu, vydavame tzv. okamzity clanek, ktery pak prubezne doplnujeme.
Jinak co se tyce skupiny na Facebooku, je asi opravdu zbytecne trapit se hledanim vyznamu jejich existence, pokud vam Facebook nevoni. Jinym zase voni, a pro ty skupiny kolem nasich webu zakladame. My budeme spokojeni, i pokud zustanete u informaci na samotne Digizone :)