Hlavní navigace

Chcete šéfovat O2 TV? Prostudujte si text náborového inzerátu

12. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ ODKAZ – Ke konci roku skončil ve funkci ředitele největší tuzemské IPTV platformy David Duroň. Operátor hledá jeho nástupce i formou pracovní inzerce.

Na webu operátora O2 si mohou zájemci přečíst podmínky, které musí splnit zájemce o funkci ředitele nebo ředitelky IPTV platformy O2 TV. Stávající ředitel David Duroň (na fotografii) tuto pozici opustil k poslednímu dni minulého roku. 

ROZHOVOR S DAVIDEM DURONĚM: Naším cílem je oslovit domácnosti, které zatím služby placené televize nevyužívaly

Termín ukončení výběrového řízení není v textu inzerátu uveden, zájemce musí mít minimálně ukončené středoškolské vzdělání nebo být vyučen s maturitou. Zároveň musí umět výborně česky a domluvit se anglicky na pokročilé úrovni.

ROZHOVOR S ANNOU LENEROVOU: O2 TV připravuje vlastní měření sledovanosti 

Inzerát dále zdůrazňuje dva členy týmu, který má televizi v rámci firmy O2 na starosti. Prvním je Anička Lenerová a druhým Braňo Valo. Ten zastupoval O2 TV například v diskusním panelu předloňského kulatého stolu serveru DigiZone, věnovanému technologii Ultra HD.

UX DAy - tip 2

Ukázka z textu inzerátu

Hledáme kapitána, který zná trh digitálních televizí a ví, co ho ovlivňuje. Má chuť, drive a je schopen mít vizi a obhájit si ji. Zároveň také dokáže podpořit nápady, které s týmem připraví a dotáhnete je do konce. Někoho, kdo má zkušenost s řízením týmu a vedením ucelených agend v produktu či marketingu.

Důležité je, zda máte otevřenou hlavu, dokážete vidět až za obzor, držet směr a nadchnout pro něj ostatní. Máte zájem o digitální televizi, o trendy na trhu IPTV a k tomu výborné komunikační schopnosti.

Kompletní text inzerátu včetně formuláře na odpověď najdete na webu operátora.


Autor: O2.jobs.cz

Screenshot inzerátu
(klikněte pro zvětšení).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).