Více

České řešení pro odbavení hybridní reklamy je nominováno na ocenění HbbTV Awards

Header-biddingové řešení vyvinuté společností R2B2 se probojovalo do finále letošního ročníku cen HbbTV Awards, vyhlašovaných v Římě. Zabodovalo v kategorii nejlepšího využití HbbTV pro oblast reklamy.

Nominovaný systém header-biddingu propojuje poptávku v rámci programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru. Ocenění vývojářů z R2B2 považují zástupci této firmy za důkaz vysokého tempa vývoje českého programatického ekosystému, který kromě počítačů a mobilních zařízení také úspěšně proniká na televizní obrazovky

Vyhlášení cen proběhne v úterý 17. října v prostorách římského konferenčního centra Auditorium Antonianum během dvoudenního HbbTV Symposia. Toto odborné setkání se letos koná již po šesté a po organizační stránce jej zajišťuje světová HbbTV asociace a italské HD Forum.

HYBRIDNÍ TELEVIZI BUDE VĚNOVÁN ŘÍJNOVÝ KULATÝ STŮL SERVERU DIGIZONE

Do zmiňované reklamní platformy je implementován i systém AYM (Automated Yield Management), který zajišťuje připojení poptávky programatické reklamy do digitálních médií. Součástí systému je i cloudové řešení včetně reportovacího portálu, možnosti automatické optimalizace a technologii pro header-bidding zvanou wrapper. Ten umí zacházet s nativní reklamou, formáty pro branding nebo vyskakovací Push 2 Play bannery v HbbTV prostředí. Samozřejmostí je i dostupná podpora v českém jazyce.

K TÉMATU: Znamená hybridní televize nejdynamičtější oblast současného vysílání? Přijďte se přesvědčit sami!

Header-bidding nám umožňuje svižně a efektivně napojovat a optimalizovat programatickou poptávku, ale také v reálném čase vyhodnocovat data pro její další optimalizaci. O našem wrapperu říkáme, že je tzv. full managed. Je provozován z cloudu AYM a má základní sadu formátů, které jsou v reálném čase nabízeny k okamžitému prodeji v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen. To pro vydavatele znamená jednoduchou implementaci, okamžitý příjem a koncepční otevření svého portfolia programatickému ekosystému, vysvětluje možnosti systému Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2. 

Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2.

Systém AYM využívají i některá velká tuzemská online vydavatelství. Prostřednictvím dalšího českého reklamního systému Hybrid Ads je také kontinuálně nasazen v hybridním vysílání osmi tuzemských celoplošných televizních stanic. 

Záznam z prvního dne loňského HbbTV Symposia, které se uskutečnilo ve španělském Madridu, si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+