Hlavní navigace

České řešení pro odbavení hybridní reklamy je nominováno na ocenění HbbTV Awards

13. 10. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Header-biddingové řešení vyvinuté společností R2B2 se probojovalo do finále letošního ročníku cen HbbTV Awards, vyhlašovaných v Římě. Zabodovalo v kategorii nejlepšího využití HbbTV pro oblast reklamy.

Nominovaný systém header-biddingu propojuje poptávku v rámci programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru. Ocenění vývojářů z R2B2 považují zástupci této firmy za důkaz vysokého tempa vývoje českého programatického ekosystému, který kromě počítačů a mobilních zařízení také úspěšně proniká na televizní obrazovky

Vyhlášení cen proběhne v úterý 17. října v prostorách římského konferenčního centra Auditorium Antonianum během dvoudenního HbbTV Symposia. Toto odborné setkání se letos koná již po šesté a po organizační stránce jej zajišťuje světová HbbTV asociace a italské HD Forum.

HYBRIDNÍ TELEVIZI BUDE VĚNOVÁN ŘÍJNOVÝ KULATÝ STŮL SERVERU DIGIZONE

Do zmiňované reklamní platformy je implementován i systém AYM (Automated Yield Management), který zajišťuje připojení poptávky programatické reklamy do digitálních médií. Součástí systému je i cloudové řešení včetně reportovacího portálu, možnosti automatické optimalizace a technologii pro header-bidding zvanou wrapper. Ten umí zacházet s nativní reklamou, formáty pro branding nebo vyskakovací Push 2 Play bannery v HbbTV prostředí. Samozřejmostí je i dostupná podpora v českém jazyce.

K TÉMATU: Znamená hybridní televize nejdynamičtější oblast současného vysílání? Přijďte se přesvědčit sami!

Header-bidding nám umožňuje svižně a efektivně napojovat a optimalizovat programatickou poptávku, ale také v reálném čase vyhodnocovat data pro její další optimalizaci. O našem wrapperu říkáme, že je tzv. full managed. Je provozován z cloudu AYM a má základní sadu formátů, které jsou v reálném čase nabízeny k okamžitému prodeji v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen. To pro vydavatele znamená jednoduchou implementaci, okamžitý příjem a koncepční otevření svého portfolia programatickému ekosystému, vysvětluje možnosti systému Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2. 

Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2.

Systém AYM využívají i některá velká tuzemská online vydavatelství. Prostřednictvím dalšího českého reklamního systému Hybrid Ads je také kontinuálně nasazen v hybridním vysílání osmi tuzemských celoplošných televizních stanic. 

BRAND24

Záznam z prvního dne loňského HbbTV Symposia, které se uskutečnilo ve španělském Madridu, si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).