Hlavní navigace

Během přenosů Formule 1 nabídne Atmedia rozdělenou obrazovku. Využít ho chtějí benzínky MOL

4. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Atmedia
Letošním partnerem závodů Formule 1 bude stejně jako loni síť čerpacích stanic MOL. Komerční možnosti spojené s víkendovými přenosy zahrnují tradiční formy reklamy i speciální projekty.

Mediální zastupitelství Atmedia pokračuje s komerčním partnerstvím, navázaným na televizní přenosy závodů Formule 1. I pro letošní sezónu jsme navázali partnerství se společností MOL, která se stává hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje, uvedla Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia. 

BRAND24


Autor: Atmedia

Split-screen pro zadavatele MOL.

Kvalitní palivo k závodům vozů Formule 1 neodmyslitelně patří. Jsme rádi, že můžeme podpořit mimořádně úspěšné sportovní přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2, uvedl Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika, a dodal: S potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.  

Přímé přenosy závodů Formule 1 nabízí reklamním zadavatelům řadu možností, jak spojit svou značku s atraktivními sportovními událostmi. Atmedia umožňuje využít klasickou reklamu doplněnou o sponzorské vzkazy. V tomto případě navíc nabízí zcela exkluzivní formát tzv. „split-screen“, tedy rozdělení obrazovky během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.  

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).