Pomalu nastává čas aby Janis začal PR zprávičky doplňovat koláči sledovanosti po vzoru Novy a ČT :-)
Jinak kdyby komači před 30 lety tušili jak budou jejich propagandistická díla plnit kapsy začínající komerční televizi asi by se divili ;-)
Tak každá televize má samozřejmě právo si sama určit, kdy pro ni začíná a končí primetime. Podobně to má tuším i Óčko, které se v tomto časově také liší od ostatních televizí. Zrovna tak si televize i určují divácké kategorie, na kterou cílí reklamu. Není to vždy jen 15+ a nebo užší 15-54. Třeba taková Prima Cool má cílovou skupinu 15-40. Bohužel ze stránek ATO se porovnání pro tyhle užší kategorie nedozvíme, stejně jako se nedozvíme porovnání pro jiné sledované časové úseky než od 6:00-6:00 a primetime stanovený Novou, tj. od 19:00-23:00.
když Majora Zemana chtěli dávat v 90.letech (nebo na přelomu), tak z toho bylo šílenství, aby to náhodou nepodávalo špatný výklad dějin a dané doby. vytvářeli se k tomu seriálu doprovodné diskuzní pořady, které měly za úkol vysvětlovat jak to tedhy vlastně bylo a byla kolem toho všeho taková kampaň, že málem lidem zakazovali se na ten seriál dívat.
a teď v roce 2010/2011 je tento zapovězený seriál najednou vlajkovou lodí nové televize a už nikdo nic neřeší a už nikdo nic neříká a dokonce je dáváno za vzor jak přilákat diváky k televizi...
Po roce 1989 seriály jako Major Zeman, Žena za pultem, atd. byly propagandou dřívějšího režimu a tak se k nim většina lidí stavěla a nyní televize Barrandov a její manageři na nich postavili svoje ego.
ale prime time se počítá až od 19:00 do 23:00, nikoli od 18:00. Ale chápu, že když Barrandov nově začíná pásmo Animáček už v šest večer, snaží se ta data využít. Není to ale úplně košer.
Je sice hezké, že se chlubí sledovaností, ale mohli by něco taky udělat s hlasitostí. Většina těch starších českých filmů totiž mají neuveřitelně potichu. Reklamní bloky jsou ale naplno, takže když je spustí, rachot je to obrovský. A zrovna v tom Rukojmám, když jsem ho chvíli sledoval, jsem musel zvýšit hlasitost o 50% oproti ostatním programům.
Ten film je složen z několika dílů seriálu 30 případů majora Zemana (http://www.new.csfd.cz/film/8319-rukojmi-v-bella-vista/), ale byl uveden jako film nikoliv v ramci vysilani serialu. Seriál vysílá Barrandov v pátek od 20:00 a nikoliv v sobotu.
je to asi tak k smíchu, jako kdyby na nějaké německé TV šel seriál o hrdinských činech Obersturmbannführera Waffen-SS Otty Skorzenyho. Jistě by to mělo taky velkou sledovanost.
Představ si že Barrandov je už tak silný, že když řekl inzerentům že pro něj začíná primetime už v 18 hodin, tak s tím souhlasili a šáhli hlouběji do šrajtofle ;-)
PS: Všechny kanály nemusí jenom tupě kopírovat Novu, ale některé si stanovují i vlastní pravidla.
To že naše nejnovější plnoformátová televize sbírá "úspěchy" s takovými bolševickými sra.kami jako je Major Zeman a Žena za pultem to si vážně někdo vykládá jako úspěch? Co na to inzerenti? Tam bych si zadal reklamu maximálně tak na zubní protézu a to jenom kdyby byla ve slevě.
Celou dobu mi vrtalo hlavou, co to je za film ten Rukojmí z Bella Vista, název mi něco připomínal a teď už tedy vím, že jde o Honzu Zemana. Tohle se má říct na férovku, vždyť to není tajemstvím, že nejúspěšnějšími tituly Barrandova jsou Jiřina a Zeman. A já už byl překvapen, že zabodoval nějaký akviziční film.
Copak Jiřinka Švorcová a Honzík Zeman, to jsou divácké tutovky. Ovšem časy kdy Žena za pultem měla kdysi na Primě 1,5 miliónu diváků jsou už dávno pryč ;-)
Jeden díl Jiřiny měl na Primě dokonce sledovanost skoro 2 mega a je tak spolu s přesunem VyVolených na Slovensko, finále VyVolených 1 a zápasu ČR - Turecko na Euru 2008 jedním z nejúspěšnějších pořadů v historii Primy. Škoda, že už jsou tyto časy pryč, Primě by ty dva melounky slušely, co vy na to? :P