v republice je odhadem tak 3,5M domacnosti? Kolik lidi ale ma, zvlaste v individualni zastavbe zaplacenou kabelovku? Ale taky je pravda, ze mezi zakazniky maji hromady skol (internet), a firem (ubytovny atd.). Takze kdo vi jak vlastne pocitaji ty zakazniky. U tech ubytoven pocitaji kazdou zasuvku jako jednoho zakaznika?(mam zkusenost, ze uctovani zohlednuje pocet zasuvek v ubytovne).
no, ja bych spise definoval jak dlouho nepujde nahoru. Mozna se snizi na pul(?) roku. Ale cena kabelovky se neustale od roku '90 zvysuje. Takze prominte, neverim jim ani pozdrav. Zvlaste pokud se timto stali neohrozitelnymi operatory na bazi kabelu.
nevim, kde beres data pro tvrzeni o ubytovnach a skolach - to jsou cisla v jednotkach, ktera nemaji vubec zadny vliv
kazdopadne se pocita kazda zasuvka zvlast - v 99% se jedna o domacnosti, takze UPC+Karneval maji tak 560K zakazniku televize (analog + dvb-c) a UPC ma jeste 100-110K UPC Direct
Samozřejmě živé. Mrtvé duše nejsou zákazníci. To se děje jen opravdu vyjímečně. To, že má někdo zásuvku z něj nedělá zákazníka. Firma ho vede jen jako zásuvku.
Mno jestli čekají, že tím zastaví odliv lidí k levnější DigiTV, tak jsou imho na omylu. Dokud nepujdou s cenama dolu takovehle čachry jim buudou naprosto k ničemu.
Omlouvám se že trochu víc odbočím, ale nevím si rady. Nevíte někdo kde, nebo s kým bych se mohl domluvit na sponzoring od společnosti Karneval nebo podle tohoto článku UPC. Moc děkuju jestli mě někdo poradí. Fakt už si nevím rady.
zakazniku je 800k, nebo pocet POTENCIALNICH zakazniku je 800k, to by mne zajimalo. U nas maji z 12 zakabelovanych bytu 2 zakazniky, takze uspesnost nic moc.
troufam si tvrdit, ze zakazniku nemaji dohromady 800K ani omylem, 800 tisicum by se mohl blizit pocet tzv. RGU, coz jsou v zasade pocty jednotlivych sluzeb - takze zakaznik s televizi a internetem je zapocitan 2x
navic tvrzeni o 800K zakaznicich a 1.2M domacnostech je pomerne zavadejici, protoze by to davalo hodne vysokou penetraci na trhu, ovsem jsou do toho zapocteni i zakaznici UPC Direct (cca 110K, takze kdyz se to ocisti o ne, minus internety, dostanem se na uspesnost tak kolem 50%, pricemz Karneval je mnohem uspesnejsi nez UPC, obzvlaste v Zakladni televizni nabidce