Více

Analýza

Reklamní investice do všech mediatypů rostou, meziročně poklesly pouze u tisku

UVNITŘ TABULKY – Celkem letos utratili reklamní zadavatelé o více než dvanáct procent více než ve srovnatelném období loňského roku.

Slovenská televízia sa nemieni aktívne sťahovať z Česka, JOJ Family chce svoje české správy

JOJ naďalej trvá na vypnutí Českej televízie na Slovensku, na Kavčích horách mlčia a ľudia v televíznej brandži priznávajú, že náhradné stanice ako Markíza International nezaujali.

Z hlediska denní poslechovosti posiluje z první čtyřky pouze Impuls

UVNITŘ PREZENTACE – Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí nadále zůstává Impuls, následovaný Evropou 2 a Frekvencí 1. Čtvrté místo patří Radiožurnálu.

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.
Prémiový obsah

Nejsledovanější seriálovou novinkou roku se stali Četníci z Luhačovic

OPRAVA – Oproti únorové analýze se na druhé místo propadl Temný kraj a třetí místo patří další detektivce, Specialistům na Nově.

Jak vyrovnaný je rozpočet České televize? Nejen Pavel Hanuš reaguje na přednášku Radka Žádníka

UVNITŘ VIDEO – Senátní konference o roli ČT se stala nezvykle hlasitým startovním výstřelem boje o post generálního ředitele této veřejnoprávní instituce, který navíc zazněl přímo v předvečer prvního kola jeho volby.
Prémiový obsah

Jedno slovo za stovky miliard aneb stát vrátí Českému rozhlasu DPH

Kdyby to viděl bývalý ředitel Českého rozhlasu Václav Kasík, měl by radost. Bohužel, už nemůže. Zemřel dříve, než jím započatý spor se státem skončil.

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

Zájemci o pozice v mediálních radách: nadšení diletanti, pokoušející DPH i nové zákony

Sněmovní slyšení kandidátů do veřejnoprávních rad bývá mediální veřejností historicky a empiricky vnímáno jako přehlídka podivínů, kterou lze pojímat jako drobnou, pravidelně se opakující taškařici.

Trump jako byznysmen, Clintonová jako manželka. Americké volby očima serverů Novinky a iDnes

Analýzu zpravodajství o prezidentských volbách ve Spojených státech připravila olomoucká fakulta žurnalistiky.

Antimonopolní úřad začal řešit majetkové změny v televizní skupině FTV Prima

Nejpozději na začátku dubna by měl ÚOHS rozhodnout, zda povolí spojení společností Denemo Media a GES Media Europe, které by se tak staly stoprocentními majiteli televizní skupiny Prima.

DVB-T versus LTE, aneb jak to vypadalo s rušením pozemního TV signálu v roce 2016

UVNITŘ GRAFY – Informace na toto téma vám z pravidelných monitorovacích zpráv ČTÚ přinášíme každý měsíc. Tady je shrnutí za minulý rok.

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Internet věcí, kmitočtové spektrum a České Radiokomunikace. Ne, to není recept na dort od pejska a kočičky

Internet věcí je tahounem průmyslového odvětví, nazývaného Průmysl 4.0. Tento pojem označuje aktuálně probíhající průmyslovou revoluci, historicky čtvrtou v pořadí.
Prémiový obsah

Nejúspěšnější seriálovou novinku letos uvedla Prima, nejméně diváků vykázala Bohéma

UVNITŘ GRAFY – Ze šestice premiérových seriálů si nejlépe vede kriminálka Temný kraj, naopak nejméně diváků usedá k dobové Bohémě z produkce České televize.

Dubnová volba ředitele: Radě České televize nikdo nenařizuje, který termín má zvolit

Rada ČT schválila harmonogram volby generálního ředitele, čímž vyvolala mnohá zdvižená obočí. Dubnová volba, když mandát končí prvního října, se zdá poněkud předčasná.
Prémiový obsah

Z technické novely zákona o elektronických komunikacích k DVB-T2 se stává politikum

Blížící se parlamentní volby poznamenaly přípravu legislativy potřebné ke spuštění přechodových sítí DVB-T2. Příčinou však není televizní vysílání.

RRTV udělila pokutu TV Regina, zahájila správní řízení s Barrandov Muzika a rozporuje reklamu na Cetelem

Vysílání rádia Hey se nově dočkají posluchači z Třebíče a Jihlavy, rádio Čas začne vysílat v Břeclavi, Hodoníně a v Kyjově.

Co čeká televizní skupinu Prima po odchodu polovičního akcionáře, švédské společnosti MTG

Zatím rozhodně největší mediální nákup letošního roku potvrzuje trend přesunu vlastnictví masových sdělovacích prostředků do rukou českých podnikatelů.

Podle průzkumu Digimonitor kupují české domácnosti televizory se stále větší úhlopříčkou

Zhruba třetina tuzemských domácností využívá jako hlavní přístroj televizor s úhlopříčkou od 101 do 128 centimetrů. To je o téměř desetinu uživatelů více, než tomu bylo v roce 2013.

Americká volební noc? Česká televize zkrátka nebyla připravena na Trumpovo vítězství

Budiž České televizi útěchou, že v tom nebyla sama. Proti Trumpovi se potichu či nahlas vymezovaly prakticky všechny hlavní sdělovací prostředky prvního i druhého světa.

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

Za prvních deset měsíců utratili zadavatelé o osm miliard korun více než loni

UVNITŘ GRAFY – Při srovnání loňského a letošního října poklesly o necelé dvě procenta investice do rozhlasové reklamy.
Prémiový obsah

Nejúspěšnější podzimní novinkou zůstává druhá řada soutěže Tvoje tvář má známý hlas

UVNITŘ GRAFY – Slušný úspěch zaznamenal detektivní seriál České televize Rapl, který v průměru ztrácel na oblíbenou soutěž StarDance jen necelých šedesát tisíc diváků.
Prémiový obsah

Co všechno si nárokují operátoři celoplošných multiplexů DVB-T při přechodu na DVB-T2?

Kolik peněz budou stát kompenzace operátorům dnešních terestrických vysílacích sítí za jejich předčasné vypnutí a kde na ně stát vezme?
Prémiový obsah

Podzimní novinky optikou televizních peoplemetrů

UVNITŘ GRAFY – Zajímá vás, jak si vedly podzimní novinky tuzemských televizních stanic? Vzali jsme si na paškál sedm z nich, z toho čtyři seriály a tři soutěže.

V týdenní poslechovosti zůstává vše při starém, v denní poskočil Radiožurnál na třetí místo

UVNITŘ PREZENTACE – Pozici nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice drží Impuls, mezi regionálními rádii zůstává neotřesitelným hegemonem Blaník.

Aktuální stav revize regulačního rámce elektronických komunikací Evropské unie

Pod tímto názvem se začátkem listopadu konala konference, kterou uspořádala Asociace provozovatelů mobilních sítí APMS.

Telekomunikační společnosti utratily letos za reklamu necelé dvě miliardy korun

Během prvních devíti měsíců letošního roku si zadavatelé ze segmentu telekomunikací zakoupili reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než loni.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+