Více

Analýza

Radio Projekt: Radiožurnál se drží na třetím místě a stahuje náskok druhé Evropy 2

UVNITŘ TABULKY – Rozdíl v denní poslechovosti mezi třetím Radiožurnálem a druhou Evropou 2 je v druhém a třetím kvartále letošního roku pouhých 25 tisíc posluchačů. Nejposlouchanějším zůstává rádio Impuls.

Prohlédněte si prezentaci nejposlouchanějších rozhlasových stanic podle Radio Projektu

UVNITŘ PREZENTACE – Z pohledu nejposlouchanějších rozhlasových stanic nedošlo v celostátním měřítku k výraznějším posunům, první místo nadále drží rádio Impuls.

Za tři čtvrtě roku proteklo médii téměř šedesát miliard korun, meziročně se nedaří venkovní a tiskové reklamě

UVNITŘ TABULKY – Meziročně si sledovaná média v reklamních příjmech za celý rok polepšila o více než devět procent.

Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu

UVNITŘ GRAFY – Účastníci panelové diskuse letošní FLEMA konference řešili budoucnost prodeje televizní reklamy.

První dojmy z nové podoby služby Moje menu, kterou představilo O2

UVNITŘ GALERIE – Od pondělí zahájila společnost O2 první vlnu spouštění funkce Moje menu, která se týká uživatelů služby s tarifem O2 TV XL. Přinášíme první test a podrobnější představení jednotlivých funkcí.

Televize Prima hlásí 1,3 milionu uživatelů hybridní televize

UVNITŘ GRAFY – Podle aktuálního měření FTV Prima sleduje HbbTV v České republice 1 325 567 diváků. U obrazovky průměrně sedí 2,06 diváků.

V srpnu si sledovaná média přišla na více než pět miliard, pokles hlásí jen printové tituly

UVNITŘ TABULKY – Celkem proteklo tuzemskými médii přes 54 miliard korun, což znamená meziroční nárůst o devět procent.
Prémiový obsah

Televizory OLED: co byste o nich měli vědět, jakou mají životnost a jaké si můžete pořídit

UVNITŘ CENY A PARAMETRY VŠECH OLED – Tato technologie představuje současnou špičku a LCD na ni nemá a nikdy mít nemůže. V tabulce pak pro vás máme přes 30 modelů z českého trhu. Od 33 990 Kč.

Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?

Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem.

Čeští diváci nadále preferují dabing, originální verze je nezajímá

Také mladší generace Čechů se nerada v televizi dívá na pořady v originální verzi. Se čtením titulků se nechce obtěžovat.
Prémiový obsah

Kauza doplňků pro Kodi: TV Addons je zpět, ale s novou hromadnou žalobou na krku

A tentokráte je to vážné. Náš spolupracovník shrnuje všechny běžící soudní spory, vedené v Evropě i na americkém kontinentu.
Prémiový obsah

Operátoři se neshodnou na pokračování regionálních sítí DVB-T, jak to navrhuje ČTÚ

Telekomunikační úřad připravil návrh změny části Plánu využití rádiového spektra (PVRS), podle něhož by regionální multiplexy DVB-T nemusely končit již letos na Silvestra.
Prémiový obsah

Exner obsadí oba víkendové večery. Ale jen do příští soboty, kdy se vrátí Pevnost Boyard

UVNITŘ PROGRAMOVÉ SCHÉMA – Už tuto sobotu se detektivní fanoušci dočkají prvního dílu nového seriálu Kapitán Exner. Druhou epizodu pak Prima odvysílá hned následující den.

Česká televize vyslala zpravodaje do Londýna a Istanbulu, mění se i rozhlasoví krajánci

Stávající síť devíti zahraničních zpravodajů ČT bude doplněna o dvě nová místa v Londýně a v Istanbulu. Personálních změn se v srpnu dočkala i síť mezinárodních spolupracovníků Českého rozhlasu.

Podzim na komerčních televizích: Tvojí tváři načne kapitán Exner, štafetu pak převezme pevnost Boyard

Novinkové tvorby se diváci dočkají ve středu a v neděli. Na pondělí nasazuje Nova premiérové díly detektivní série Specialisté.

Ve srovnání s loňským červencem stagnuje reklama v tištěných médiích, ostatní mediatypy rostou

UVNITŘ TABULKY – Za prvních sedm měsíců letošního roku vydělala monitorovaná média o téměř čtyři miliardy více než loni.

Atmedia: Odložená sledovanost svědčí tematickým stanicím a přitahuje mladší diváky

UVNITŘ GRAFY – V porovnání s diváky sledující živé televizní vysílání využívá odložené sledování spíše mladší cílová skupina, nejčastěji v produktivním věku mezi 35 a 54 lety.

Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…

Od září budou součástí měření televizní sledovanosti i data o odložené sledovanosti po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu.

Největší tuzemská IPTV služba O2 TV hlásí téměř 260 tisíc aktivních set-top boxů

UVNITŘ TABULKY – Operátor O2 dnes oznámil své neauditované provozní a finanční výsledky za první pololetí letošního roku.

Oproti loňskému červnu si sledovaná média polepšila o více než půl miliardy korun

UVNITŘ TABULKY – Za prvních šest měsíců letošního roku proteklo monitorovanými médii skoro 42 miliard korun.

Rychlý legislativní rytmus v předvolební době a novela zákona o elektronických komunikacích

Tuto středu byl senátem schválen vládní návrh novely zákona o elektronických komunikacích, který kromě přechodu na DVB-T2 řeší i práva spotřebitelů.
Prémiový obsah

Jaká jsou hlavní úskalí schválené diginovely zákona o elektronických komunikacích?

Zákon řeší jen přechodové období do vypnutí celoplošných sítí DVB-T. Kvůli druhé televizní digitalizaci ho tedy čeká ještě další novelizace.

Senátoři dali zelenou druhé vlně digitalizace. Která ustanovení ZEKu jim nejvíce vadila?

Někteří zákonodárci navrhovali posunout vypnutí DVB-T vysílání až na rok 2022, odmítali bezplatné prodloužení stávajících sítí do roku 2030 nebo požadovali plošné dotace na nákup DVB-T2 přijímačů.
Prémiový obsah

Seriálovou bitvu vyhrála v červnu Nova, nejsledovanějším seriálem byla Policie Modrava

UVNITŘ GRAFY – Nejúspěšnější Policii Modravu dělí od šestého Labyrintu více než 670 tisíc diváků starších patnácti let.

Podávání námětů a projektů České televizi a programová poptávka od roku 2019

Na svém červnovém setkání se FITES zabýval vývojem a ochranou audiovizuálních projektů v ČT. Kromě programové poptávky se věnoval práci tvůrčích skupin a ochranou námětů. Ty může podávat každý.

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent

Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Letní kina nezastavila změna režimu ani digitalizace

V roce 2016 navštívilo „klasická” česká kamenná kina přes patnáct a půl milionu diváků.

Retargeting návštěvníků webu při sledování lineární televize

UVNITŘ PREZENTACE – Společnost R2B2 připravila případovou studii využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení v prostředí hybridní televize.

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

Aktuální vývoj kauzy Kodi. Dočkají se postihu i koncoví uživatelé?

Podle zjištění serverů The Independent a Endgadget se v krátké době ocitnou v hledáčku výkonných orgánů i ti obvykle nepostižení – koncoví uživatelé přístrojů s multimediálním centrem Kodi.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+