Hlavní navigace

Páteční volba prezidenta zvýšila podíl ČT 24 na 3,4 procenta

9. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
9. 2. 2008

Volba prezidenta republiky přitáhla v pátek velkou pozornost diváků k vysílání České televize. Celodenní kontinuální zpravodajství zvýšilo denní podíl digitálního kanálu ČT 24 na sledovanosti z průměrného jednoho procenta na 3,4 procenta. Ještě větší zájem projevili diváci o mimořádné živé vysílání na programech ČT 1 a ČT 2. Serveru DigiZone.cz to sdělil pověřený ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich.

BRAND24

První program České televize sledovalo během prvního pátečního dopoledního bloku mezi desátou hodinou dopoledne a polednem 671 tisíc dospělých diváků, což bylo 53,2 procenta všech diváků, kteří zrovna trávili čas před televizní obrazovkou. Od 13:30 do 18:45 jejich počet na ČT 1 ještě vzrostl na 733 tisíc diváků (podíl na sledovanosti 38,4 procenta). Od 18:45 se přenos přesunul na program ČT 2, kde jej až do jedenácté hodiny večer sledovalo 801 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 22,1 procenta.

Česká televize pokračuje v živém vysílání prezidentské volby i dnes. Přenos běží od 10:00 na zpravodajském kanálu ČT 24 a programu ČT 1.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).