Nová plnoformátová digitální televize Barrandov začne od 21. března vysílat každou sobotu již od půl osmé ráno místo osmé. Stopáž reklamních bloků v březnu natolik stoupne, že dojde k posunu začátku denního vysílání,
vysvětlil ředitel PR a marketingu stanice Janis Sidovský. Půlhodinové posunutí začátku sobotního vysílání způsobil rostoucí zájem zadavatelů o reklamní čas,
dodal.
K TÉMATU: TV Barrandov v lednu inkasovala za reklamu necelý milion korun
TV Barrandov podle Sidovského odvysílá během března reklamní kampaně značek Dr. Müller, Dr.Oetker, Ferrero, Komerční banka, Mc Donald's, Mountfield, Opavia – LU, Remax, Telefónica O2, Vodafone, Eset software a dalších. V lednovém monitoringu výnosů z prodeje reklamních časů však Barrandov skončil s necelým jedním milionem korun na poslední, desáté příčce mezi sledovanými televizemi.