Hlavní navigace

Také minulý týden se Nově nedařilo: podíl 35,5 procenta

20. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
20. 2. 2008

Doby, kdy týdenní podíly televize Nova na sledovanosti začínaly čtyřkou, zřejmě definitivně skončily. Nové zprávy televize Prima sice neoslňují vysokým počtem diváků, povážlivě ale narušily dominantní postavení Novy na tuzemském televizním trhu. Minulý týden Nova vykázala v celodenních výsledcích podíl 35,5 procenta a přes čtyřicetiprocentní hranici se nedostala ani v prime time (39,41 procenta).

GRAF: Podíl českých televizí na trhu za 7. týden 2008 (PDF, 24kB)

První program České televize minulý týden ztrácel na Novu deset procentních bodů. V celodenních číslech dosáhla ČT 1 podílu 24,58 procenta, v hlavním vysílacím čase pak 24,24 procenta. Televize Prima se nadále pohybuje pod dvacetiprocentní hranicí: v celodenních číslech vykázala podíl 17,09 procenta, v prime time pak 18,96 procenta. Program ČT 2 dosáhnul podílů 7,21 (za celý den) a 5,50 (prime time) procenta.

BRAND24

Prezidentská volba minulý týden zvýšila zájem o zpravodajský kanál ČT 24. V celodenních číslech tato stanice dosáhla podílu 1,54 procenta a hlavním vysílacím čase 0,85 procenta. Další digitální kanál ČT 4 Sport vykázal celodenní průměrný podíl 0,85 procenta a v prime time 0,75 procenta. Nadále roste sledovanost menších kabelových a satelitních stanic. Bez ČT 24 a ČT 4 Sport si minulý týden „ukously“ 13,18 procenta z celkového koláče sledovanosti.

Pro Novu ale nejsou tato čísla zase až tak důležitá. Týkají se totiž cílové skupiny diváků starších patnácti let, zatímco Nova se už druhý rok zaměřuje na diváky ve věku od 15 do 54 let. V této cílové skupině se Nově nadále daří výrazně lépe než ostatním televizím.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).