Hlavní navigace

Prima se ve středu přiblížila Nově, Prima love poprvé překonala podíl 2%

1. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 9. 2011

Mimořádně úspěšný konec srpna zažila televize Prima a její tematické kanály. Poslední srpnový den Prima oslovila v průměru 20,95 procenta dospělého publika a výrazně se přiblížila dominantní televizi Nova, která vykázala výrazně podprůměrný celodenní podíl 26,44 procenta. Dvě nejsledovanější televize na trhu tak dělilo pouhých 5,49 procentního bodu. Rozdíl byl ještě markantnější při součtu podílů tematických kanálů obou televizí.

K TÉMATU: Zprávy TV Prima pokračují v rekordech. Ve čtvrtek oslovily 43,63% publika

Zatímco Nova Group (součet celodenních průměrných podílů Novy a Novy Cinema na publiku starším patnácti let) dosáhla ve středu podílu 30,76 procenta, Prima Group (součet celodenních průměrných podílů Primy, Primy Cool a Primy love) vystoupal až na 26,61 procenta. Rozdíl činil pouze 4,15 procentního bodu. Primě přitom výrazně pomohl ženský kanál Prima love, který ve středu poprvé překročil v celodenním podílu na dospělém publiku dvouprocentní hranici, když dosáhl hodnoty 2,12 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Prima love a ČT 2 minulý týden rekordní, nejvíc klesala televize Prima

BRAND24

Celodenní podíl na trhu Prima love byl rekordní – v cílové skupině D15–54 dosáhl dokonce 3,07 procenta. Ve své cílové skupině Ženy 15–44 pak Prima love dokonce poprvé překročila čtyřprocentní hranici – 4,49 procenta, informovala Anna Bezděková z PR oddělení Primy. V cílové skupině diváků od 15 do 54, na kterou se zaměřuje konkurenční Nova, byl rozdíl mezi oběma televizními skupinami výraznější. Nova Group dosáhla celodenního podílu 35,29 procenta, Prima Group 26,18 procenta, tedy o 9,11 procentního bodu méně.

Ukazuje se však, že u diváků ve věku od 15 do 54 let se poslední dobou více daří Primě Cool než Nově Cinema. Konkrétně ve středu dosáhla Prima Cool v této cílové skupině celodenního podílu 5,31 procenta, zatímco Nova Cinema 5,07 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).