Hlavní navigace

Prima love poprvé v týdenních číslech nad 2 %, ČT 24 s letošním rekordem

29. 2. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
29. 2. 2012

UVNITŘ GRAF A TABULKA Historicky nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku dosáhla minulý týden Prima love, která zároveň poprvé od zařazení do peoplemetrů v týdenních číslech pokořila hranici dvou procent. Letošního rekordního podílu minulý týden dosáhla zpravodajská ČT 24, která se v celodenních číslech přiblížila hranici pěti procent. Opačný extrém, tedy nejhorší výsledek za letošní rok, vykázala minulý týden Nova Cinema, která poprvé zůstala pod pětiprocentní hranicí (u publika staršího patnácti let).

Primu love minulý týden sledovalo po celý den v průměru 2,12 procenta dospělého publika, což je o 0,16 procentního bodu více než v předminulém týdnu (u žen starších 15 let to bylo dokonce 2,52 procenta, u diváků od 15 do 54 let pak 2,33 procenta). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin vykázala podíl 1,77 procenta (u D15+). Stoupal i hlavní program Prima family, který si v celodenních číslech polepšil o 0,41 procentního bodu na 17,82 procenta, ale v prime time klesl na 17,19 procenta (a prohrál s ČT 1). Nárůst vykázala i Prima Cool, v celodenních číslech o 0,26 procentního bodu na 3,92 procenta, večer až 3,96 procenta.

Rostl rovněž první program České televize, kterému se v celodenních číslech poprvé za měsíc podařilo vrátil nad hranici 17 procent. ČT 1 konkrétně vykázala průměrný celodenní podíl 17,10 procenta na dospělém publiku, což je o 0,71 procentního bodu více než minule, na pozici dvojky trhu, která zůstává Primě family, to ale nestačilo. V prime time ale Jednička souboj o druhou příčku vyhrála na plné čáře s podílem 19,60 procenta. Výrazný pokles a nejhorší týdenní výsledek letošního roku zaznamenala ČT 2, která si v celodenních číslech pohoršila o 0,91 procentního bodu na 4,19 procenta, v prime time až na 3,30 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Výrazně lépe se dařilo zpravodajské ČT 24, která průměrným celodenním podílem 4,90 procenta vytvořila letošní týdenní rekord. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 0,11 procentního bodu a v celodenních číslech dohnala Novu Cinemu, s níž se dělí o pozici páté nejsledovanější televize v zemi. V prime time ale podíl ČT 24 tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 3,32 procenta. Stoupal také sportovní kanál ČT 4, v celodenních číslech si polepšil o 0,27 procentního bodu na hodnotu 3,75 procenta, ve večerních časech vykázal 3,74 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Opačným směrem se minulý týden vydala televize Nova a její filmový kanál Nova Cinema. Hlavní program Novy sledovalo po celý den v průměru 25,34 procenta dospělého publika, což je o půl procentního bodu méně než minule. U publika od 15 do 54 let si Nova v celodenních číslech pohoršila o 0,42 procentního bodu na hodnotu 28,54 procenta. V prime time Nova vykázala podíl 31,05 procenta u D15+ a 34,27 procenta u D15–54. Klesala i Nova Cinema. U dospělého publika v celodenních číslech o 0,64 procentního bodu na hodnotu 4,90 procenta, u D15–54 o 0,59 procentního bodu na podíl 6,23 procenta. V prime time oslovila 4,56 procenta dospělého publika a 5,79 procenta publika ve věku od 15 do 54 let.

BRAND24

Mírný nárůst zaznamenala televize Barrandov, která si s celodenním podílem na dospělém publiku v hodnotě 5,74 procenta udržela pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Oproti předminulému týdnu si polepšila o pět setin procentního bodu. Pozici čtyřky na trhu si Barrandov udržel i v prime time, i když v něm jeho průměrný podíl klesl na hodnotu 4,90 procenta. Nova Cinema totiž vykázala výsledek o 0,34 procentního bodu horší a nikdo jiný z menších televizí se pětiprocentní hranici ve večerních časech nepřiblížil.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,00 procenta, což je o 0,21 procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,29 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,22 procenta, o 0,13 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 5,32 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).