Hlavní navigace

Prima love minulý týden opět rekordní, stejně jako Nova Cinema

20. 7. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
20. 7. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Týdenního rekordu v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku minulý týden nedosáhla pouze Nova Cinema, ale také ženský kanál Prima love. Tomu se podařilo už třetí týden po sobě udržet nad hranicí jednoprocentního podílu na trhu. Nadprůměrných hodnot dosáhly i veřejnoprávní programy ČT 2 a ČT 4, a v hlavním večerním vysílacím čase rovněž televize Barrandov, která však v celodenním číslech neuhájila šestiprocentní podíl na dospělém publiku z předminulého týd­ne.

Největším skokanem týdne je ale sportovní kanál ČT 4, který si v celodenním průměrném podílu na dospělém publiku polepšil oproti předminulému týdnu o 0,86 procentního bodu na hodnotu 4,01 procenta. Pomohly mu především přenosy z atletického mítinku juniorů v Ostravě a cyklistické Tour de France. Ve večerních časech podíl Čtyřky klesl na 2,15 procenta. Nárůst zaznamenala i zpravodajská ČT 24, kterou po celý den sledovalo v průměru 4,76 procenta dospělého publika (o 0,25 procentního bodu více než minule) a v prime time 3,25 procenta.

Nadprůměrný podíl na publiku si minulý týden udržela také ČT 2, která po celý den oslovovala v průměru 4,80 procenta diváků starších patnácti let, kteří se zrovna dívali na televizi. To je sice o 0,33 procentního bodu méně než minule, ale jde o druhý nejlepší týdenní výsledek za letošní rok. Stejný podíl si Dvojka udržela i v prime time. Naopak poměrně silný pokles zaznamenala ČT 1, konkrétně v celodenních číslech o 0,75 procentního bodu na hodnotu 15,08 procenta. Ve večerních časech si ale Jednička polepšila na 17,21 procenta a porazila Primu.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Právě Prima si minulý týden také mírně pohoršila. Po celý den ji sledovalo v průměru 16,33 procenta dospělého publika, což je o sedm setin procentního bodu méně než v předminulém týdnu. I tak ale Prima uhájila pozici dvojky na trhu, což se jí však nepovedlo v prime time, kdy její podíl dosáhl průměrné hodnoty 16,90 procenta. Klesala i Prima Cool, konkrétně v celodenních číslech o desetinu procentního bodu na 3,67 procenta, a v prime time 3,09 procenta. Prima love dosáhla v celodenních číslech rekordního podílu 1,12 procenta, což je o devět setin procentního bodu více než minule, a prime time klesla na 0,77 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Mírný nárůst zaznamenala minulý týden televize Nova, kterou po celý den sledovalo v průměru 27,69 procenta dospělého publika. To je o 0,47 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si Nova polepšila na průměrných 30,27 procenta. To Nova Cinema zaznamenala historický rekord, když dosáhla v celodenních číslech průměrného podílu 5,67 procenta – o půl procentního bodu více než minule. V hlavním vysílacím čase dokonce vystoupala až na rovných šest procent. Zatímco v celodenním podílu za sebou nechala i televizi Barrandov, v prime time tomu tak nebylo.

BRAND24

Televize Barrandov si totiž udržela i minulý týden poměrně vysoký podíl na publiku. Po celý den ji sledovalo v průměru 5,37 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je sice o 0,63 procentního bodu méně než minule, v hlavním vysílacím čase si ale Barrandov polepšil až na 6,23 procenta a hravě porazil Novu Cinema. Stanici opět hodně pomohly starší mayovky s Vinnetouem a Old Shatterhandem.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,03 procenta, což je o 0,14 procentního bodu méně než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,62 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,47 procenta, o 0,15 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,71 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).