Druhý program televize Prima, stanice Prima Cool pro mladé, by mohl výhledově oslovovat průměrně sedm procent publika v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Lidovým novinám to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Myslím, že ještě pár procent by tam mohlo přijít vzhledem k tomu, že jednak se ještě bude dokončovat digitalizace, takže to přinese ještě procento, dvě. (…) Takže já si myslím, že ta stanice může klidně až sedm procent na podílu sledovanosti zvládnout,
uvedl Singer.
K TÉMATU: Nova Cinema a Prima Cool si připsaly další týdenní rekordy
Prima Cool nyní ve skupině diváků od 15 do 54, na kterou Prima prodává reklamu, dosahuje průměrného celodenního podílu okolo čtyř procent. To je pro nás krásný výsledek. A u mladší cílové skupiny 15–40, na kterou se Prima Cool zaměřuje, je sledovanost ještě vyšší, tak nemůžeme být nespokojeni s letos nejrychleji rostoucím digitálním kanálem,
konstatuje Singer. Prima Cool by se podle něj měla letos na podzim ještě více prosadit na internetu.
FOTOREPORTÁŽ: Na návštěvě u… Primy Cool, ambiciozní televize pro muže
Sedmiprocentního podílu na mladších divácích by měla Prima Cool dosáhnout podle Singera zhruba do dvou let. Máme to tak spočítáno, aby se výchozí investice vrátila v rámci pětiletého plánu, a tímto směrem to pokračuje,
odpověděl ředitel Primy na dotaz LN, kdy se televizi vrátí počáteční náklady na rozjezd programu Prima Cool.