UVNITŘ TABULKA Slovenští diváci holdují druhé řadě Česko Slovenské SuperStar o poznání víc než Češi. Televize Markíza dosahuje s touto pěveckou soutěží mnohem lepších výsledků než mateřská Nova v České republice. Nedělní úvodní díl SuperStar na Markíze sledovalo dokonce víc diváků ve strategické skupině od 12 do 54 let, než ten samý díl na Nově ve věkové skupině od 15 do 54 let. Úvodní SuperStar na Markíze vidělo v této skupině 621 tisíc diváků, na Nově pouze 594 tisíc. Slovensko má přitom oproti České republice poloviční počet obyvatel.
TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů druhé řady Česko Slovenské SuperStar na Nově a na Markíze
Ještě patrnější rozdíly jsou v podílech na publiku u těchto strategických cílových skupin. První dva díly druhé řady Česko Slovenské SuperStar sledovalo na Nově v průměru 25,54 procenta publika, což je hluboko pod průměrem nejsledovanější české televize. U Markízy to bylo 49,95 procenta. SuperStar na Slovensko porazila i dosud nejsledovanější pořad, tureckou telenovelu Tisíc a jedna noc, a rovněž hlavní zpravodajskou relaci Markízy, Televizní noviny.