Hlavní navigace

Na Silvestra drtivě zvítězila ČT 1, sledovala ji třetina dospělého publika

1. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 1. 2012

Poslední den roku 2011 přál prvnímu programu České televize, který drtivě zvítězil nad komerčními televizemi Nova a Prima. Jednička byla nejsledovanější televizí v Česku jak v základní cílové skupině diváků starších 15 let, tak u diváků od 15 do 54, na které cílí televize Nova. Zvlášť u dospělého publika bylo vítězství ČT 1 velmi výrazné, Jednička dosáhla celodenního podílu 32,44 procenta, kdežto Nova pouze 19,73 procenta a Prima 15,64 procenta.

BRAND24

Vyrovnanější souboj probíhal u diváků ve věku od 15 do 54 let. Vítězná ČT 1 v této cílové skupině dosáhla celodenního podílu 25,83 procenta, Nova 23,56 procenta a Prima 17,52 procenta. Vůbec nejsledovanějším televizním pořadem Silvestra byla Všechnopárty na ČT 1, kterou sledovalo v průměru 2,043 milionu dospělých diváků při podílu na publiku 48,43 procenta. Komponovaný pořad Do roka a do dna, který rovněž vysílala Jednička, vidělo v průměru 1,617 milionu dospělých diváků při podílu 41,37 procenta.

Příznivci Vladimíra Kořena a Maroše Kramára si nenechali ujít Zázraky přírody. Populární pořad sledovalo 1,509 milionu diváků (podíl 36,04 procenta). Dále se umístily pořady Silvestr 2011 – Jdeme do finále! – podíl 36,25 procenta, U muziky na Silvestra – podíl 38,25 procenta a Silvestr 2011 graduje! – podíl 31,68 procenta. Celkem pořady České televize poslední den v roce 2011 sledovalo téměř 43 procent diváků u obrazovek všech televizí, sdělil mluvčí ČT Ladislav Šticha.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).