Hlavní navigace

Inzerenti se zatím na zpravodajskou televizi Z1 příliš nehrnou

17. 6. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 6. 2008

Nový zpravodajský kanál Z1 má problém zaplnit reklamní bloky mezi jednotlivými pořady. Podle týdeníku Marketing&Media se zadavatelé inzerce na tuto televizi příliš nehrnou. Vedení Z1 a agentura Czech Media Link (CML), která pro ni zajišťuje prodej reklamních časů odmítají, že by o reklamní prostor na Z1 nebyl vůbec žádný zájem.

Je to složité, ale to nás nepřekvapilo. Zájem ze strany zadavatelů i agentur je, cituje týdeník Davida Bártíka z CML. Stejná agentura má zastupovat také připravovanou digitální televizi Barrandov. Marketing&Media si všímá, že mezi prvními inzerenty na Z1 byly společnosti UPC, Mercedes, Autopůjčovna Sixt, Karel Holoubek a Cadillac. Další kampaně jsou připraveny na konec června a na červenec, řekl časopisu Bártík.

BRAND24

Zástupce CML ale už nedodává, že řada kampaní, které na Z1 běží od startu jejího vysílání 1. června, jsou tzv. bartery, u kterých zadavatelé vykazují jiné plnění než tím, že by za reklamní prostor platili penězi. Barterovou reklamu na Z1 připustila kabelová a satelitní společnost UPC, výměnou za reklamní prostor měla Z1 získat také některé služební automobily.

Největším problémem při shánění inzerentů na Z1 je fakt, že tato televize nemůže zájemcům nijak vykázat svoji sledovanost. Podle generálního ředitele Z1 Martina Mrnky však plánuje na léto vlastní průzkum a časem by chtěla pro měření sledovanosti využít audiometry. Mrnka však neřekl, kdo další by do takového projektu šel a jak by tedy byl financovaný. Na elektronické měření prostřednictvím peoplemetrů nemá Z1 dostatek peněz a není pro ní efektivní.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).