Hlavní navigace

Informační kampaň pro Domažlicko zrealizuje Liberal Consulting

6. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
6. 3. 2007

Ministerstvo informatiky už vybralo realizátora informační kampaně pro přechod na zemské digitální televizní vysílání na Domažlicku. Podle Jana Ference z oddělení komunikace ministerstva zvítězila společnost Liberal Consulting. Vítězná společnost získala nejlepší hodnocení ve všech kritériích. Jí navrhované řešení bylo nejlevnější i nejefektivnější, to se nepodaří vždy, řekl agentuře ČTK náměstek ministra informatiky a člen výběrové komise Dalibor Veřmiřovský.

Kampaň začne v dubnu a potrvá až do vypnutí analogového vysílání České televize a Novy z vysílače Vraní vrch, naplánovaného na konec června. Ministerstvo na ni uvolnilo 1,5 milionu korun a diváci by se z ní měli mj. dozvědět o všech možnostech digitálního příjmu televize, tedy kromě zemského také o kabelovém, satelitním a internetovém vysílání.

BRAND24

Společnost Liberal Consulting vznikla v listopadu 1999 a podle obchodního rejstříku se původně věnovala vydavatelské a nakladatelské činnosti a poradenství. Loni v prosinci rozšířila předmět podnikání i na grafické práce, reklamní činnost a marketing. Jednatelem a jediným majitelem firmy je prostějovský podnikatel Svatoslav Novák. Ten je také jedním ze zřizovatelů Nadačního fondu Sbírky moderního umění Národní galerie v Praze.

Novák také společně s vydavatelem a šéfredaktorem měsíčníku Sdělovací technika Petrem Benešem vlastní firmu CNG zaměřenou na poradenství v oblasti telekomunikačních služeb a je jediným jednatelem další poradenské firmy CNPAC, založené Asociací provozovatelů veřejných telekomunikač­ních sítí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).