Hlavní navigace

Hallmark se změní na Universal Channel od 3. září, chce oslovit i mladé

21. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
21. 7. 2010

Od 3. září se filmový kanál Hallmark v nabídce všech provozovatelů kabelové, satelitní a IP televize změní na Universal Channel. Dlouho očekávaný rebranding se podle Jany Bryndové, mediální zástupkyně Universal Channel pro Českou republiku a Slovensko, nedotkne zaměření stanice. Televize ale bude chtít oslovovat i mladší publikum.

K TÉMATU: Hallmark se v září změní na Universal Channel

Universal Channel zůstává dál zaměřený na současné diváky Hallmark Channel, ženami nejsledovanějšího zahraničního filmového kanálu v České republice – tedy především na ženy a muže od 25 do 55 let. Zároveň chce oslovit i mladší cílovou skupinu ve věku 18 až 34 let, uvedla Bryndová. Veškeré vysílání stanice bude dabované do češtiny.

ČTĚTE TAKÉ: Do České republiky míří další várka nových televizních programů

Rebranding televizního kanálu Hallmark Channel na Universal Channel je přirozeným vývojem pro společnost Universal Network International. Budeme pokračovat v poskytování kvalitní televizní nabídky s důrazem jak na tradiční základy Universalu, tak na nové, energické pojetí tohoto televizního kanálu a jeho vzhledu, prohlásil generální ředitel společnosti Universal Networks International pro střední a východní Evropu Colin McLeod.

BRAND24

Tento nový vzhled bude podpořen zajímavými osobnostmi a svěží programovou nabídkou, kterou si určitě brzy oblíbí naši diváci v České republice i na Slovensku, dodal McLeod. Universal Channel zvýší oproti Hallmarku podíl filmových a seriálových premiér. Poprvé v tuzemsku uvidíme například seriál Bratři a sestry, jenž byl nominován na čtyři Zlaté glóby a získal prestižní cenu Emmy, prozradila Bryndová.

Dalším hitem by se měl stát zbrusu nový seriál Poldíci (Rookie Blue) vyrobený v koprodukci Universal Networks. Jeho hrdiny jsou policejní nováčci, kteří po absolvování akademie řeší nejrůznější kriminální případy, uvedla zástupkyně Universal Channel pro český a slovenský trh. Hitem na začátku září by měl být také Sladký život (Real HouseWives), reality seriál, jehož děj se odehrává v různých amerických městech, dodala.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).