Hlavní navigace

Británie zahájila masivní digitální kampaň

10. 5. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
10. 5. 2006

Od 5. května běží ve vysílání veřejnoprávní BBC a na obrazovkách komerčních televizí ve Spojeném království série upoutávek a informačních šotů o přechodu na zemské digitální vysílání a jeho výhodách. Kampaní provází její symbol, přátelský robot Digital Al, který lidem tlumočí informace a pomáhá zemi s digitalizací. Cílem projektu je zvýšit povědomí Britů o tom, že čas vypnutí analogové televize se blíží, a doporučit zákazníkům, aby v obchodech vyhledávali zboží označené logem digitálního „tiku“. Kampaň lidem představuje sdružení Digital UK, které které jim poskytne nezávislou radu a pomoc s DVB-T.

Televizní šoty se vysílají ve stejných časech po celé Británii na všech klíčových programech. Tak široká souhra a spolupráce veřejnoprávní BBC a komerčních stanic nastala ve Spojeném království prvně v dějinách televize. Robot Digital Al mj. přerušuje tradiční reklamy firem Sony a Guinness, aby diváky informoval o vypínání analogového vysílání a sdělil jim infolinku a webovou adresu sdružení Digital UK.

BRAND24

Ke kampani, která bude probíhat měsíc, se od 8. května připojil také rozhlas. Projekt má i svoji regionální část, která je zaměřená na Border, West Country a Wales, tedy na místa, kde analogová televize přestane vysílat už za dva roky. Do domácností zmíněných části Británie přijde více než tři miliony informačních letáků. Informace budou dostupné také v obchodech a národních poradních centrech.

Čtenáři DigiZone.cz si mohou britskou kampaň prohlédnout na stránkách sdružení Digital UK.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).