Hlavní navigace

TV Barrandov se minulý týden dotáhla na čtvrtinu podílu Primy

11. 2. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
11. 2. 2010

UVNITŘ GRAF A TABULKA Nejlepšího průměrného denního podílu na divácích za letošní rok dosáhla minulý týden televize Barrandov. V týdenních hodnotách se dostala až na čtvrtinu podílu televize Prima, které se stále nedaří přetáhnout diváky konkurenční Nově. Nejlepšího týdenního výsledku za letošní rok dosáhnul i druhý program České televize.

Minulý týden se dařilo také televizi Nova. Její hlavní program sledovalo po celý den v průměru 36,68 procenta dospělého publika, což je o 1,44 procentního bodu více než v předminulém týdnu (ovšem meziročně jde o pokles o 2,95 procentního bodu). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhla Nova průměrného denního podílu 42,69 procenta. Filmový kanál Nova Cinema dosáhl průměrného celodenního podílu 2,46 procenta, což je o 0,18 procentního bodu více než minule. Během prime time její podíl ještě stoupl na 2,57 procenta.

Česká televize se zřejmě ustálila na dlouhodobých hodnotách svého prvního programu. ČT 1 minulý týden sledovalo v průměru 18,91 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o tři setiny procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech podíl ČT 1 vystoupal na 20,26 procenta. Program ČT 2 dosáhl průměrného celodenního podílu 5,10 procenta, což je o 0,12 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time ale podíl Dvojky klesl na průměrných 4,33 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Jako na houpačce se pohybují průměrné týdenní podíly televize Prima. Minulý týden sledovalo hlavní program Primy v průměru 15,61 procenta dospělého publika po celý den (šlo o pokles o 0,92 procentního bodu). V hlavním večerním čase podíl Primy klesl na hrůzných 13,84 procenta. Primu Cool sledovalo po celý den průměrně 1,89 procenta dospělého publika, což je o 0,13 procentního bodu méně než minule. Během prime time ale průměrný denní podíl Primy Cool vzrostl na 2,08 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

BRAND24

Plnoformátová digitální televize Barrandov vykázala za minulý týden průměrný celodenní podíl 3,82 procenta, což je o 0,37 procentního bodu méně než v předminulém týdnu a nejvíce za letošní rok (druhý nejlepší týdenní výsledek od zařazení Barrandova do peoplemetrů). V hlavním vysílacím čase si Barrandov udržel podíl nad hranicí tří procent, konkrétně na hodnotě 3,37 procenta, což jej ponechalo na pozici páté nejsledovanější televizní stanice v tuzemsku.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,83 procenta, což je o 0,30 procentního bodu méně než minule. Během prime time jejich podíl ještě klesl na 1,22 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,97 procenta (pokles o 0,56 procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 6,75 procenta dospělého publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).