Více

Zpravodajství TV Nova upevňuje své postavení na trhu

[Tisková zpráva] Zájem o celodenní zpravodajský blok, který odstartovala televize Nova 14. února 2011, potvrzuje rostoucí poptávku diváků o průběžnou informovanost. Kromě hlavních Televizních novin získávají stále větší diváckou pozornost především Odpolední Televizní noviny, které si včera v cílové skupině D 15+ nenechalo ujít 1 185 tisíc diváků (share 56,35 %).

Praha, 15. února 2011 – Sledovanost celodenního zpravodajského bloku, který odstartovala televize Nova v pondělí 14. února 2011, potvrdila hned od počátku rostoucí zájem diváků o komplexní a průběžnou informovanost. Pozici nejsledovanějšího českého pořadu vůbec stále drží Televizní noviny, které v cílové skupině D 15+ sledovalo 2 573 tisíc diváků (share 63,93 %). V cílové skupině D 15–54 dosáhla hlavní večerní zpravodajská relace podílu na sledovanosti 60,87 %.

Divácký ohlas zaznamenaly dvě zpravodajské novinky. Polední Televizní noviny, které v premiéře moderovala Renáta Czadernová, dosáhly v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 44,31 %, v cílové skupině D 15+ si je nenechalo ujít téměř půl milionu příznivců televize Nova (445 tisíc diváků u obrazovek). Veliký zájem vzbudily i Noční Televizní noviny, jimiž diváky provedl moderátor Rey Koranteng, který poprvé v historii TV Nova využil speciální dotykové obrazovky. V cílové skupině D 15–54 dosáhla tato nová zpravodajská relace podílu na sledovanosti 32,81 %, v cílové skupině D 15+ ji sledovalo 676 tisíc diváků u obrazovek.

Stále více diváků sleduje i Odpolední Televizní noviny televize Nova. V pondělí 14. února 2011 dosáhl tento zpravodajský pořad v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 56,68 %, největší zájem však vzbudil u žen ve věku 25 až 34 let (share 64,26 %). Zájem o změny ve zpravodajství televize Nova nadále stoupá i na internetu. Rekordu včera dosáhl i počet návštěvníků na internetových stránkách tvnoviny.nova.cz (RUest 1977).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+