Více

Závěr seriálu Cukrárna na ČT1 byl více než milionový

[Tisková zpráva] Závěrečnou část seriálu s názvem Firemní foto vidělo v průměru 1 milion 151 tisíc dospělých (sledovanost 13,1 % při podílu na publiku 28,78 %) a 31 tisíc dětí.

Česká televize uvedla od 8. 11. 2010 do 4. 2. 2011 nový třináctidílný seriál scenáristy Jana Míky a režiséra Dušana Kleina Cukrárna. V pátek 4. 1. od 20:00 na Jedničce se příběh rodiny Sladkých a jejich blízkých dostal do finále.

Jednotlivé díly seriálu sledovalo průměrně 1 milion 136 tisíc dospělých a 33 tisíc dětí. Nejsledovanější byl díl s názvem Vdovičkář (20. 12. 2010), který si nenechalo ujít v průměru 1 milion 284 tisíc diváků starších 15 let.

Seriál vyhledávali zejména diváci starší 55 let (sledovanost 23,7 % při podílu na publiku 36,37 %), ženy (sledovanost 16,4 % při podílu na publiku 33,04 %) a diváci s minimálně středoškolským vzděláním (sledovanost 13,7 % při podílu na publiku 31,71 %).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+