Více

Zaostřeno na design: One Philips

[Tisková zpráva] Praha, 2. října 2008 – Výrobní závody v 28 zemích světa, prodejny ve 150 státech a tržby téměř 27 miliard EUR ročně. To je společnost Philips, která v celém světě zaměstnává na 133 000 lidí. V duchu motta Sense and Simplicity (Smysl a jednoduchost) Philips klade důraz na inovace se záměrem zvyšovat kvalitu lidského života. Právě takové novinky společnost představuje v rámci speciálního setkání „One Philips“. Jsou ze všech oblastí, týkají se tedy životního stylu, zdravotní péče i osvětlení. Mají společný prvek: vytříbený design. Aktuální produkty provází touha po kráse prostřednictvím emocí, které umí vyvolat zajímavé tvary ve spojení s funkčností a originálními nápady.

Novinka z oblasti spotřební elektroniky se jmenuje Aurea. LCD televize, konkrétně modely 42PFL9903D a 37PFL9903D, z řady Philips Design Collections mají aktivní rám a senzorický kruh, který mění barvu v závislosti na aktuálním vysílání. Informace tak doslova vystupují z televizní obrazovky, stávají se součástí domova a přinášejí emocemi nabitý zážitek. Aurea je pravou dámou mezi televizemi, svou technologickou vyspělostí a stylem se dokonale hodí k moderním interiérům. S jistou samozřejmostí nabízí také vynikající audio a vizuální vlastnostmi s cílem poskytnout maximum z domácí zábavy.

Alu kolekce značky Philips má v podtitulu „Kvalita bez kompromisů“. V designové řadě najdete například elegantní kuchyňský robot Philips Alu HR 7775, který upoutá nejen vzhledem, ale také funkcemi a jednoduchou obsluhou. Součástí robota je profesionální odšťavňovač s mimořádně velkou plnící trubicí. Díky tomu se do ní vejdou i celá jablka, už je nemusíte krájet, loupat či z nich složitě odstraňovat pecky. Alu robot je vhodným pomocníkem v domácnosti, jehož dokonalost je vítanou pomůckou pro běžný život.

Chcete ovládat barvy? Vytvořit si s nimi atmosféru vašeho dne? Pořiďte si LivingColors. Díky speciálnímu osvětlení máte nekonečné množství barev doslova na dosah ruky. Je pouze na vás, jaký odstín si na barevném spektru zvolíte a jakou mu dáte intenzitu. S LivingColors můžete dát svět(l)u barvu kdykoliv chcete přesně podle vaší nálady. Osvětlení se dá navíc jednoduše nasměrovat v prostoru. Můžete tak přivolávat emoce v místě vašich snů či v pokoji, kde se setkáváte s rodinou a přáteli.

Otázky týkající se života denně řeší odborníci ze sektoru Healthcare. Starají se o nás například tím, že vymysleli speciální Defibrilátor FRx. I ten dnes Philips představuje. Přístroj určený pro ty, kteří přijdou první, pomáhá při náhlé srdeční zástavě. Jednoduché, odolné a spolehlivé zařízení jako výsledek intenzivního technologického vývoje je nejnovějším členem rodiny defibrilátorů HeartStart.

To byly pouze některé novinky společnosti Philips. Další najdete na webových stránkách na adrese www.philips.com. Podle průzkumů je Philips 43. nejcennější značkou světa. Její hodnota se během posledního roku zvýšila o 8 %, ze 7,7 miliard amerických dolarů na stávající 8,3 miliardy. O kvalitě a oblíbenosti produktů svědčí mimo jiné fakt, že v současné době Philips zajišťuje osvětlení 65 % nejvýznamnějších letišť světa, 55 % největších fotbalových stadionů a dodává zářivky do 35 % všech automobilů, které jezdí po světových silnicích. Pod světly Philips září například také Eiffelova věž.

Každý den se prodá přes milion produktů značky Philips. Vyznačují se zaměřením na zdraví a pohodu zákazníků. Vše přitom provází snaha o jednoduché a smysluplné věci a řešení, kterým nechybí kvalita, styl a smysl pro krásu. Funkčnost a technologická vyspělost výrobků Philips je přitom příjemnou samozřejmostí.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+