Více

VyVolení a BigBrother rozhýbaly vysokorychlostní internet

[Tisková zpráva] Kabeloví operátoři získávají tisíce nových zákazníků, kteří objevují multimediální možnosti internetu a tráví na něm více času, než bývalo v Česku obvyklé. Napětí, dramata a vypjaté emoce, které se staly symboly hlavního vysílacího času televizí Prima a Nova, si našly cestu do domácností i prostřednictvím rychlého internetu. On-line reality show představují jednoznačně obrovské plus pro další rozvoj vysokorychlostního internetu v Česku. Web VyVolených navštíví denně až 200 tisíc lidí, kteří si zde prohlédnou skoro tři miliony stránek.

[Praha, 12. října 2005] – Kabeloví operátoři zaznamenávají od startu populárních reality show VyVolení a BigBrother rapidní nárůst zákazníků internetu. Za poslední měsíc se počet nových klientů Karnevalu zvýšil o tři tisíce. Podle měření Karneval Media láká sledování dění v obou vilách prostřednictvím on-line kamer či sestříhaných video sekvencí 24 hodin denně na rychlý internet i lidi, kteří se až doposud z domova nepřipojovali. I dlouhodobí internetoví matadoři využívají jeho možností více než kdykoli předtím.

Karneval od zářijového startu obou reality show zaznamenává podstatně vyšší provoz v rámci celé datové sítě. Průměrné množství přenesených dat na jednoho klienta se od spuštění show zvýšilo o 10 až 15 procent. Počet přístupů na portály Centrum.cz a Seznam.cz, kde hostují VyVolení a BigBrother, se zvýšil v porovnání s obdobím na začátku srpna o čtvrtinu, řekl Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media. Karneval vycházel z celkových měření přenosů dat po kabelové síti, firma v žádném případě nemonitoruje aktivity jednotlivých uživatelů.

Mánie, která zachvátila národ zejména po startu VyVolených, přinesla Karnevalu dvojnásobný zájem oproti minulosti. Od konce srpna nám přibylo přes tři tisíce nových zákazníků vysokorychlostního internetu. To je za tak krátkou dobu dvakrát více než v předchozích obdobích. Další dva tisíce zákazníků přesedlaly na některý z rychlejších tarifů, které začínají na 1000 kbps, dodal Dušan Jelínek.

Lidé nejvíce sledují dění ve vilách ve večerních hodinách. Největší datové toky, které indikují například užívání stahovaní on-line videonahrávek či internetových kamer, probíhá mezi 21 a 23 hodinou, shrnul Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.

Potvrzují se tak předpoklady tvůrců oficiálního webu VyVolených z portálu Centrum.cz, že reality show bude znamenat revoluci na českém internetu. Až takový zájem o web VyVolených jsme nečekali. Hned první den po zpuštění on-line kamer se dokonce vyprodala celá kapacita přístupů a museli jsme ji výrazně navýšit. Dnes sledují on-line dění ve vile tisíce zájemců. Denně navštíví web až 200 tisíc lidí, kteří si zde prohlédnou skoro tři miliony stránek a zůstanou zde v průměru přes 15 minut, řekl Oldřich Bajer jednatel portálu Centrum.cz. Na stránkách portálu mají diváci možnost 24 hodin denně sledovat dění ve vile prostřednictvím čtyř placených kamer. Dvě kamery jsou střihové a sledují VyVolené právě tam, kde jsou. Jedna kamera je v koupelně a druhá s možností nočního vidění v ložnici. Každý den je navíc na web umístěno až 30 minut video sekvencí. Tolik videa na jednom místě jinde na českém internetu neexistuje, uzavřel Oldřich Bajer jednatel portálu Centrum.cz.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+