Více

Víkend ČT1 – milionové pořady, vyšší zájem diváků o Autoškolu národa

[Tisková zpráva] Povídkový triptych 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem v neděli večer na ČT1 sledovalo 1 milion 717 tisíc diváků včetně dětí. Autoškolu národa 2 vyhledalo v sobotu na Jedničce o čtvrt milionu diváků více než při loňském prvním uvedení.

Milionovou hranici sledovanosti o víkendu překročila i třetí část premiérového seriálu Znamení koně. Epizodu Podezření si 25. 2. nenechalo ujít 1 milion 10 tisíc dospělých (sledovanost 11,5 % při podílu na publiku 26,20 %) a 56 tisíc dětí (sledovanost 5,4 % při podílu na publiku 18,14 %). Páteční večer dále pokračoval v milionové sledovanosti pořadu Všechnopárty na téma Folk po česku, kterou si od 21:34 pustilo v průměru 1 milion 62 tisíc dospělých (sledovanost 1,5 % při podílu na publiku 30,80 %).

V sobotu 26. 2. od 20:00 na Jedničce uvedla Česká televize další pokračování Autoškoly národa. Lucie Výborná a Aleš Háma jako moderátorský pár se snažili zjistit v přímém přenosu, kdo je lepší řidič – zda ženy či muži. Na pomoc si pozvali patrony: Danu Batulkovou, Moniku Absolonovou, Milana Šteindlera a Františka Ringo Čecha. Test řidičské „gramotnosti“ si kromě televizních diváků vyzkoušel také ministr dopravy Vít Bárta. Autoškolu národa si naladilo v průměru 872 tisíc dospělých (sledovanost 9,9 % při podílu na publiku 21,42 %) a 62 tisíc dětí. V porovnání s první Autoškolou národa v srpnu 2010 se tentokrát dívalo o 250 tisíc diváků více. Diváky přenosu byli zejména muži – 438 tisíc dospělých mužů (sledovanost 10,2 % při podílu na publiku 22,96 %) a převážně ve věku nad 55 let, kteří tvořili 57 % mužského auditoria. Podobný poměr z hlediska věku a pohlaví se projevil u žen nad 55 let, které tvořily 62 % ženského publika. Z hlediska socioekonomické klasifikace se diváky Autoškoly národa stala nadprůměrně skupina A, tj. skupina domácností s nejvyšším socioekonomickým statusem (sledovanost 12,2 % s podílem na publiku 27,79 %).

Reprízu oblíbeného komediálního triptychu 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem v neděli od 20:00 na ČT1 vyhledalo v průměru 1 milion 678 tisíc dospělých (sledovanost 19,0 % při podílu na publiku 37,71 %) a stal se nejsledovanějším pořadem ČT 8. týdne 2011 a zároveň nejúspěšnějším víkendovým pořadem na všech TV po 20. hodině.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+