Více

Vysoká sledovanost středečních pořadů TV Nova

[Tisková zpráva] Včerejší údaje o sledovanosti komedie Copak je to za vojáka a publicistického magazínu Na vlastní oči opět potvrdily zájem diváků o původní českou tvorbu i o investigativní reportáže. Vysokou sledovanost tradičně měly všechny středeční prime time pořady (19:00 – 23:00 hodin). Podíl na trhu u diváků starších 15 let činil 47,29 %, úspěch však včera slavila televize Nova i mezi ženami, ve stejné kategorii činil podíl na trhu dokonce 50,12 %.

Praha 6. dubna 2006 – Českou komedii režiséra Petra Tučka Copak je to za vojáka s mladičkým Jiřím Langmajerem v hlavní roli si jako hlavní program večera včera vybralo 1 824 000 diváků (kategorie 15+), což je 45 % těch, kteří danou dobu trávili u televizních obrazovek. Komedie z vojenského prostředí velmi zaujala mladé muže mezi 15 – 24 lety, dívalo se jich 52 %.

Včerejší reportáže pořadu Na vlastní oči zaujaly 1 396 000 diváků (kategorie 15+), tedy 49 % těch, kteří se v té době dívali na některý z hlavních televizních programů. Publicistický magazín bodoval především u žen starších 15 let, sledovalo jej 59 % divaček.

Tradičně úspěšný byl také seriál Ulice, na který se dívalo 1 493 000 diváků starších 15 let, což je 42 % všech, kteří sledovali některý z domácích programů. Nejvíce se Ulice líbila ženám a dívkám, před programy ostatních domácích televizních stanic jí dalo přednost 51 % divaček (kategorie 15+).

Oslovil i cestovatelský magazín Nová cestománie. Na ostrov Madagaskar se s ním tentokrát vypravilo 42% diváků u obrazovek (kategorie 15+).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+