Více

VÝSLEDKY PRIMA TV V 22. TÝDNU

[Tisková zpráva] Výsledky 22. týdne ovlivnily volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Velký zájem zaznamenaly zejména zpravodajské relace.

Zpravodajský deník se stal nejúspěšnějším pořadem uplynulého týdne. V průměru každý den usedlo k naší zpravodajské relaci přes 1, 1 milionu dospělých diváků. Nejsledovanější byl Zpravodajský deník v neděli 4. června, nenechalo si ho ujít 1,351 milionu diváků starších 15 let. Výborné výsledky mělo i sobotní vydání Zpravodajského deníku, informace o výsledcích voleb zaujaly více než 45 % ze všech diváků nad 15 let u televize.

Speciální předvolební nabídka Prima TV v podobě pořadu Poslední souboj byla pro politiky jednou z posledních možností, jak divákům prezentovat své názory a argumenty. Diváci této možnosti využili. Nejvíce ocenili první díl z 31. května, kdy se do souboje pustili předsedové dvou nejsilnějších stran

M. Topolánek a J. Paroubek. Cestu k tomuto pořadu si našlo více než 1,320 milionu diváků starších 15 let. Podíl na trhu vysokoškolsky vzdělaných diváků byl dokonce 48,6 %.

Tradičně velmi dobrých výsledků dosáhl původní seriál Prima TV Rodinná pouta. Každý díl vidělo v průměru 1,320 milionu dospělých diváků. Hranici milionu diváků starších 15 let překonal i zábavný pořad Nikdo není dokonalý.

Velmi dobře si vede i reality show VyVolení. Například úterní Zúčtování si nenechalo ujít více než 43 % žen ve věku 15–49 let, které sledovaly TV.

Muže zase přilákala filmová nabídka. Film Kobra se Sylvestrem Stallonem vidělo 44,6 % mužů ve věku 15–24 let, kteří trávili čas u televizní obrazovky. Obdobného úspěchu se dočkal i včerejší večerní film Klokan Jack, který měl podíl na trhu 44,4 % u stejné cílové skupiny muži 15–24 let.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+