Více

Víkendové vysílání ČT ve znamení nových rekordů

[Tisková zpráva] Víkendové vysílání od pátku 13. ledna do neděle 15. ledna přineslo mimořádný úspěch několika pořadům České televize. Páteční talk show Karla Šípa Všechnopárty se stala dokonce nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne po 20. hodině na všech televizních stanicích.

Česká televize odvysílala ve druhém týdnu roku 2012 celkem 7 pořadů, které překročily milionovou hranici sledovanosti.

S ohledem na sledovanost diváky nejvíce zaujaly pořady:

Všechnopárty, kterou v pátek 13. ledna od 21:25 hod. na Jedničce vyhledalo v průměru 1 milion 526 tisíc dospělých (17,4 %) při podílu na publiku 41,57 %. Páteční vydání se stalo nejen nejúspěšnějším pořadem po 20. hodině na všech TV uplynulého týdne, ale zároveň také nejsledovanější Všechnopárty od Silvestra 2010.

Na druhém místě se v pomyslném žebříčku sledovanosti ČT umístila druhá část premiérového seriálu Život je ples. Díl s názvem Táňa hledá práci si nenechalo ujít v průměru 1 milion 504 tisíc diváků starších patnácti let ( tj. 17,1% při podílu na publiku 34,78). Třetí v pořadí skončil oblíbený retroseriál Vyprávěj, který je rovněž páteční stálicí na Jedničce (sledovanost 1 milion 313 tisíc dospělých, tj. 14,9% při podílu na publiku 33,09%) a 101 tisíc dětí. Čtvrtá příčka připadla 13. komnatě Romana Vaňka se sledovaností 1 milion 167 tisíc (tj. 13,3% při podílu na publiku 30,17%).

Na pátém místě se umístila nedělní repríza epizody Zrozen bez porodu z cyklu Vetřelci a lovci, kterou si pustilo v neděli na ČT1 v průměru 1 milion 112 tisíc diváků starších patnácti let (sledovanost 12,7% při podílu na publiku 24,64%). Nové uvedení se stalo po sedmi měsících (s výjimkou pohádky Tajemství staré bambitky) nejsledovanějším pořadem uvedeným v rámci filmové nabídky nedělní původní dramatické tvorby České televize. Repríza navíc předčila ve sledovanosti premiérové nasazení v březnu 2010 o 148 tisíc diváků.

Skupinu milionových pořadů České televize z nabídky 2. týdne doplnily Hodina pravdy a Pošta pro tebe, které zhlédlo přes milion dospělých (sledovanost shodně 11,6%) při podílu na publiku 26,04% respektive 25,05%).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+